| کد خبر: 262392 |

خط کشی ۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت:۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان در ۶ ماهه گذشته خط کشی شده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت:۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان در ۶ ماهه گذشته خط کشی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی،ضیاء فکری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار در بازدید از راههای اصلی با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران با استفاده از هزار و ۲۰۰ تن آسفالت سرد و گرم راههای اصلی،فرعی و روستایی این شهرستان را لکه گیری کرده اند گفت:در مدت یاد شده پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور گرمی – بیله سوار به طول ۴ کیلومتر به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت  ۳.۵ کیلومتر از عملیات زیرسازی و آسفالت پروژه راه روستایی ملانقی قنبر به اتمام رسیده افزود:  عملیات زیرسازی و احداث ۳ کیلومتراز پروژه راه روستایی حاج تاپدوق و بهسازی ۲ کیلومتر ازمحور نرقشلاقی – زیوه در حال اجرا است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار همچنین اتمام ۱۱ کیلومتر از پروژه لکه گیری و روکش آسفالت  محور نرقشلاقی – زیوه  را یادآور شد و اظهار کرد:در ۶ ماهه گذشته ۲۰ کیلومتر از عملیات  لگه گیری و بهسازی عزیز کندی در حال اجرا است.

فکری حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود:تاکنون با حضور گشت راهداری در حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۲۶مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ و ۱مورد  قلع و قمع نیز انجام شده است.

وی در ۶ ماهه گذشته ازتسطیح و رگلاژ بیش از ۴۰۰ کیلومتر از راههای اصلی ،شوسه وخاکی در شهرستان بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد:در مدت یاد شده ۲۰۰ کیلومتر از راههای اصلی وروستایی این شهرستان قنوزنی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار  رنگ آمیزی ۱۳۱ متر ازسرعت کاهها، برچیدن ۹۴ عدداز علائم فرسوده و فاقد کارایی، تنقیه و لایروبی ۱۶۸ دهنه از پل ها و ایجاد دپوی خاکی، پاکسازی و برداشتن مواد زائد از سطح راه و سرویس دو ره ای ۸ دستگاه از ماشین آلات سنگین و سبک را از دیگر اقدامات مهم راهداران برشمرد.

فکری جهت آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آنها به رعایت قوانین راهور در جاده به تهیه و نصب ۲۰۰ عدد علائم اعم از اخطاری و انتظامی  در راههای شهرستان بیله سوار اشاره کرد وادامه داد: همچنین ۲۸ متر مربع تابلو اطلاعاتی نیز نصب شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.