| کد خبر: 256426 |

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اعلام کرد:

راه موقت کنار گذر در مسیر اردبیل - سرچم دایر می شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از انتقال چند دستگاه پل خرپایی به محل پل تخریب شده بنیاد آباد در مسیر اردبیل- سرچم خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از انتقال چند دستگاه پل خرپایی به محل پل تخریب شده بنیاد آباد در مسیر اردبیل - سرچم خبر داد و گفت: با ایجاد کنارگذر انحرافی به زودی مسیر اردبیل - سرچم بازگشایی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، آیدین هاشمی در بازدید از محل عملیات با اشاره به سیل اخیر و آسیب به ابنیه فنی راه های استان گفت: مهمترین سازه ای که در اثر سیل دو روز اخیر در راه های استان آسیب دید پل بنیاد آباد در کیلومتر ۵۵ اردبیل به سمت سرچم بود که در اثر سیل یک دهنه پل سه دهنه هشت متری طاقی تخریب شد.

وی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای چند دهنه پل خرپایی از استان اردبیل و یک دهنه پل ۳۰ متری از استان زنجان به محل حادثه انتقال یافت تصریح کرد: پس از بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یک دهنه پل خرپایی از استان قزوین هم به این محل ارسال می شود تا باانجام  عملیات شبانه روزی به زودی ترافیک در چند روز آینده به این مسیر اصلی و پرتردد برگردانده شود.

هاشمی افزود: علاوه بر این، مسیری به عنوان کنارگذر و مسیر انحرافی در دست احداث و شن ریزی است تا هر چه سریع تر دوباره ترافیک در این مسیر برقرار شود.

 گفتنی است 2  روز پیش در اثر بارش شدید و وقوع سیل، پل بنیاد آباد در کیلومتر ۵۵ اردبیل به سمت سرچم در محدوده روستای گزور چای به طور کامل تخریب و این مسیر به طور کامل مسدود شد که بازگشایی این مسیر دست کم هفت تا ۱۰ روز زمان خواهد برد.

خاطرنشان می شود: مسیر اردبیل - سرچم اصلی ترین مسیر ارتباطی استان اردبیل به سمت مرکز کشور است. علاوه بر این؛ اردبیل - سرچم راه اصلی ارتباط ۲ شهرستان کوثر و خلخال به مرکز استان است و فاصله زمانی ارتباط این ۲ شهرستان با مرکز استان کمی بیش از یک ساعت است که بدین ترتیب این ۲ شهرستان تا زمان برقراری ارتباط از طریق کنار گذر باید از مسیر جایگزین خلخال- اسالم- آستارا - اردبیل تردد کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.