| کد خبر: 252724 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خبر داد:

جابجایی حدود ۴ میلیون تن کالا در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی حدود ۴ میلیون تن کالا در استان اردبیل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی حدود ۴ میلیون تن کالا در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستان پارس آباد گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۳ میلیون و۶۰۰ هزار تن کالا از استان جابجا شده بود در ۱۱ ماهه امسال افزایش بیش از ۸ درصدی را شاهد هستیم.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به اینکه شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار به ترتیب بیشترین آمار جابجایی کالا را در ۱۱ ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند افزود: در این مدت یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن کالا فقط در شهرستان اردبیل،۳۵۲ هزار تن در شهرستان پارس آباد،۹۸۸  هزار تن در شهرستان نمین و ۱۷۸ هزار تن کالا در شهرستان بیله سوار جابجا شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل افزایش ۳۱۹ درصدی جابجایی کالا را در شهرستان خلخال یادآور شد و اظهار کرد: در ۱۱ ماهه گذشته ۲۵۶ هزار تن کالا توسط سه شرکت حمل و نقل کالا از شهرستان خلخال جابجا شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۶۱ هزار تن بود.

عضو شورای اداری استان اردبیل عمده کالاهای جابجا شده را سیمان فله ای و کیسه ای، سیب زمینی، مصالح ساختمانی، شمش آهن، آب معدنی ، گازوئیل، هندوانه ، گندم و انواع بنزین بر شمرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در مدت یاد شده از صدور ۲۷۷ هزار و ۵۰۲ برگ بارنامه در استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۲۶۰ هزار برگ بارنامه صادر شده بود امسال رشد ۷ درصدی را نشان می دهد.

وثوقی با اشاره به اینکه افزایش ۳۰ درصدی را در صدور بارنامه در شهرستان اصلاندوز شاهد هستیم بیان کرد: در ۱۱ ماهه گذشته ۱۰ هزار و ۹۴۰ برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده درحالی که در مدت مشابه سال گذشته این رقم ۸ هزار و ۳۶۳ برگ بارنامه بود.

وی با بیان اینکه ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند ادامه داد: ۲ باب پایانه با ۱۳ هزار و ۵۵۰ ناوگان کالا در استان در حال فعالیت هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: همچنین ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.