| کد خبر: 249355 |

معاون راهداری استان اردبیل خبر داد:

خط کشی هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

معاون راهداری استان اردبیل از خط کشی هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راههای اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل خبر داد.

تین نیوز
معاون راهداری استان اردبیل از خط کشی هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راههای اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، آیدین هاشمی در بازدید از محور اردبیل - آستارا گفت: در ۸ ماهه گذشته در جهت ایمن سازی محورها هزار و ۶۰۰عدد سرعت کاه پلاستیکی، آسفالتی و مجازی در راه های استان تهیه ، اصلاح و نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده با هدف هشداری و اطلاع رسانی به رانندگان و ملزم کردن آنها به رعایت قوانین راهور در جاده ۲ هزار و۲۰۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی و هشداری در راه های استان اردبیل نصب شده افزود: در ۸ ماهه گذشته راهداران بیش از ۷ هزار عدد تابلوهای الزامی راه ها را در محورهای مواصلاتی این استان نصب کرده اند.

معاون راهداری استان اردبیل رفع افتادگی ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از شانه راه استان را در ۸ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد : در این مدت ۲۷۳ هزار متر مربع از شیب شیروانی راه ها نیز توسط راهداران اصلاح شده است.

هاشمی از تسطیح ۸ هزار و۶۰۰ کیلومتر از حریم راه های اصلی ،فرعی و روستایی استان در ۸ ماهه گذشته خبردا د و خاطرنشان شد : ۱۸۵ کیلومتر از سیستم روشنایی موجود راه و تونل به صورت مستمر توسط راهداران نگهداری شده است.

وی با بیان اینکه در جهت ایمن سازی محورها راهداران در دماغه ها و نقاط پر برخورد راه های استان ۶ هزار و ۸۰۰ عدد دپوی خاکی و ۹۰۰ عدد استوانه ایمنی نصب کرده اند ادامه داد:در مدت یاد شده ۴۷۵ عدد از راه های دسترسی غیر مجاز نیز انسداد شده است.

معاون راهداری استان اردبیل رنگ آمیزی۱۴۳ عدد  از پایه روشنایی و چراغ های چشمک زن ، رنگ آمیزی ۳هزار و۸۰۰ عدد از تابلو علائم،ایجاد روشنایی در ۴ نقطه،تهیه و نصب ۲۱ عدد چراغ های چشمک زن و پلیسی ، مونتاز و اصلاح ۵ هزار و۸۰۰ عدد تابلوهای انتظامی ، شستشوی حدود ۱۱۵ هزار عدد از علائم ، شستشوی ۳ هزار و ۵۰۰ عدد از گاردریل های آسیب دیده و نصب ۳ هزار و۷۰۰ متر حفاظ در پرتگاه ها ، آبروها و رفوژ میانی را از دیگر اقدامات مهم راهداران استان در ۸ ماهه گذشته برشمرد.

هاشمی در مدت یاد شده  ازایمن سازی ۳۰۰ عدد از رمپ های ورودی و خروجی راه های استان خبرداد و گفت: در مدت یاد شده هزار و۵۰۰ متر از نیوجرسی مفصلی در راه های اصلی ، فرعی و روستایی استان ارتقای یافته و همچنین راهداران ۲هزار و ۵۰۰ عدد بازتاب ایمنی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نصب کرده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.