| کد خبر: 218515 |

پروژه راه خلخال به منجیل تعطیل نیست

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با تکذیب برخی مطالب در فضای مجازی گفت:پروژه احداث راه خلخال به منجیل همچنان فعال بوده و این پروژه متوقف نشده است.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با تکذیب برخی مطالب در فضای مجازی گفت:پروژه احداث راه خلخال به منجیل همچنان فعال بوده و این پروژه متوقف نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، اخیرا در فضای مجازی ادعاهایی در باره توقف پروژه جاده خلخال - منجیل و جمع آوری ماشین آلات توسط پیمانکاران این طرح مطرح شده است.

علی یوسف زاده ا افزود:  به تازگی پیمانکار دست دوم فعال در این پروژه و طرف قرارداد با جهاد نصر استان سمنان اقدام به جمع آوری ماشین آلات راه‌سازی خود از محل اجرای پروژه و انتقال آن به پروژه دیگری کرده که در فضای مجازی این اقدام به حساب جهاد نصر و پیمانکار و مجری اصلی پروژه  جاده  خلخال به منجیل گذاشته شده است.

وی اظهار کرد: با ترک محل پروژه از سوی پیمانکار دست دوم طرف قراردارد با جهاد نصر سمنان،  این شرکت قصد دارد با افزایش ماشین‌آلات راه سازی و سرعت در کار،  کاهش دستگاه های خارج  شده از این طرح را بزودی جبران کند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:کاهش ماشین آلات راه سازی در طول مسیر اجرای پروژه راه خلخال به منجیل صحت دارد اما تعطیلی کامل پروژه تایید نمی‌شود و هم‌اکنون پیمانکار با چندین دستگاه ادوات راه‌سازی مشغول اجرای  پروژه است.

وی گفت: هدف از اجرای این پروژه مهم عاری بودن این مسیر از هرگونه گردنه برف‌گیر، کاهش فاصله شهرستان خلخال به مرکز کشور و استان‌های شمالی، افزایش ظرفیت‌های شهرستان به لحاظ مسائل اقتصادی، جذب سرمایه‌گذار و اهداف گردشگری است

یوسف زاده اظهار کرد: استاندار اردبیل و مدیر کل راه و شهرسازی امروز (دوشنبه ۱۷ شهریور) در وزارت راه وشهرسازی حضور خواهند داشت تا نسبت به تخصیص بخشی از اعتبارات این پروژه با مسوولان  این وزارتخانه مذاکره کنند.

در سفر اخیر استاندار و امام جمعه اردبیل و بازدید از این پروژه، از افزایش اعتبارات سال جاری این پروژه به 700 میلیارد ریال  وتلاش برای تسریع در عملیات اجرایی این راه خبر داده بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.