| کد خبر: 185922 |

◄ عملیات ریزش برداری با مدیریت ایمنی تردد در جاده اردبیل- سرچم ادامه دارد

به منظور تردد ایمن، در وضعیت فعلی جاده مسدود است و رانندگان می توانند از مسیرهای دیگر تردد داشته باشند؛ در عین حال با همکاری پلیس راه ایمنی جاده مدیریت می شود.

تین نیوز

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در پی ریزش کوه در حد فاصل تونل 10 و 11 جاده اردبیل- سرچم عملیات ریزش برداری با مدیریت ایمنی تردد در جاده اردبیل- سرچم ادامه دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از عملیات ریزش برداری جاده اردبیل- سرچم تصریح کرد: به منظور ایمن سازی ترددها در پی ریزش کوه، تردد در جاده فعلا متوقف شده  و نیمی از عملیات ترانشه برداری به اتمام رسیده است.

عضو شورای ترافیک استان تاکید کرد: حجم عملیات ریزش برداری 3 هزار متر مکعب برآورد شده و  انتظار می رود مطابق زمان اعلام شده عملیات ترانشه برداری به اتمام رسیده تردد خودروها مجددا برقرار شود.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان افزود: به منظور تردد ایمن، در وضعیت فعلی جاده مسدود است و رانندگان می توانند از مسیرهای دیگر تردد داشته باشند؛ در عین حال با همکاری پلیس راه ایمنی جاده مدیریت می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد: 20 نیروی راهداری با 5 دستگاه ماشین آلات سنگین به صورت شبانه روزی در محل ریزش حضور دارند و عملیات ترانشه برداری بدون توقف ادامه دارد.

رحمتی گفت: تلاش راهداران پاک سازی محور در کمترین زمان است تا وقفه پیش آمده در تردد خودروها رفع شده و با ایمنی کامل جاده بازگشایی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.