| کد خبر: 174961 |

◄ بازگشایی پل الماس در محور نیر به اردبیل

پل الماس در محور نیر به اردبیل بازگشایی شد.

تین نیوز

فرماندار اردبیل در مراسم بازگشایی این پل با اشاره به اهمیت پل الماس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پل‌های اصلی مرکز استان گفت: در سال‌های اخیر این پل به دلیل حمل بار خارج از ظرفیت و ترافیک سنگین دچار آسیب و تخریب‌شده بود که به‌منظور تعمیر و مرمت به مدت ده روز مسدود بود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، جواد زنجانی افزود: خوشبختانه در سایه زحمات و تلاش شبانه‌روزی نیروهای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان این پل با استفاده از شیوه‌های جدید و نوین نانو برای اولین بار در سازمان راهداری بازسازی، ایمن‌سازی و پس از اتمام کامل عملیات در موعد مقرر ده‌روزه امروز بازگشایی شد.

فرماندار اردبیل هم‌چنین برای رفاه حال هم‌وطنان و عبور بارهای سنگین 45 تن از اجرای یک مورد کنارگذر در این مسیر خبر داد و گفت: با اجرای این کنارگذر در آینده هیچ‌گونه آسیبی به پل وارد نخواهد آمد وهم اکنون نیز شاهد عبور و مرور روان و ایمن مردم از پل الماس و جاده هستیم.

در ادامه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، نیز تعمیر سریع و مقرون‌به‌صرفه تخریب نسبت به احداث پل جدید در حداقل زمان را از اهداف مهم به‌کارگیری تکنولوژی نانو بر روی این پل عنوان کرد و افزود: این روش برای اولین بار و به‌صورت پایلوت در استان اردبیل بر روی پل سه دهنه و 10 متری الماس اجراشده است.

علی رحمتی بابیان این‌که برای آماده‌سازی سریع این پل برای استفاده مردم بیش از 10‌ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی به‌صورت شبانه‌روزی مشغول عملیات آسفالت برداری، آسفالت‌ریزی وترمیم پل بودند تصریح کرد: برای مرمت و بازسازی پل الماس 380‌میلیون تومان هزینه شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.