| کد خبر: 171615 |

◄ شتاب توسعه درراه‌های جنوب استان اردبیل

یکی از سه پل مهم این طرح تکمیل و آماده بهره‌برداری هست و برای تکمیل عملیات اجرایی ۲ پل بزرگ دیگر واقع در مسیر راه اصلی خلخال به درام پیمانکار پروژه فعال است.

تین نیوز

جاده استاندار اردبیل به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان در سفر به شهرستان‌های خلخال و کوثر از تکمیل مسیر ارتباطی کوثر –میکائیل آباد – سرچم، عملیات اجرایی قطعه چهارم جاده خلخال - فیروزآباد- راه اصلی کلور-درام بازدید کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه و شهرسازی اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل، در بازدید از شهرستان‌های خلخال و کوثر گفت: براساس وعده داده‌شده عملیات زیرسازی راه اصلی کلور- درام تا آخر سال ۹۹ به پایان می‌رسد.

وی افزود: یکی از سه پل مهم این طرح تکمیل و آماده بهره‌برداری هست و برای تکمیل عملیات اجرایی دو پل بزرگ دیگر واقع در مسیر راه اصلی خلخال به درام پیمانکار پروژه فعال است.

بهنامجو اظهار کرد: هم‌زمان با افزایش شتاب عملیات اجرایی طرح در قطعات در حال اجرا، اداره کل راه و شهرسازی استان نیز کار مطالعه ۱۸ کیلومتر اول راه و تبدیل مسیر فرعی به اصلی را شروع کرده است.

استاندار اردبیل بابیان اهمیت این راه گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این جاده، ضمن کاهش ۸۰‌کیلومتری مسیر خلخال به منجیل زمینه برای ورود بخش مهمی از گردشگران به استان اردبیل از جنوب فراهم خواهد شد.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز که در این سفر استاندار را همراهی می‌کرد، گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده برآورد اجرای روسازی و آسفالت قطعات واگذارشده به شرکت جهاد نصر زنجان که حدود ۲۹ کیلومتر از پروژه را در دست اجرا و تهیه دارد. پس از اخذ مجوز به پیمانکار واگذار تا طی سال جاری نسبت به تجهیز کارگاه اقدام و به‌محض آماده شدن قطعاتی از پروژه،‌ نسبت به روکش آسفالت آن نیز اقدام شود.

وی با اشاره به‌سرعت مطلوب احداث راه گردشگری شال – ماجولان گفت در صورت مساعد بودن فصل کاری طی سه ماه آینده عملیات زیرسازی راه ارتباطی مذکور در حوزه استان اردبیل که ۵/۱۳ کیلومتر هست تکمیل و اجرای روکش اسفالت نیز شروع خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: این محور گردشگری دروازه ورود گردشگران به استان اردبیل از جنوب استان خواهد بود که با تکمیل این محور زمینه ورود گردشگران به استان اردبیل از محور گردشگری ماسلوله – شال – کلور- خلخال فراهم می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.