| کد خبر: 170562 |

پنجمین عملیات اورژانس هوایی خلخال اجرا شد

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال از اجرای موفقیت آمیز پنجمین عملیات اورژانس هوایی در این شهرستان خبرداد.

تین نیوز

 رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال از اجرای موفقیت آمیز پنجمین عملیات اورژانس هوایی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، علی اکبر شکارچی افزود: این عملیات با هدف نجات جان و انتقال یک بیمار بد حال حادثه سخت رانندگی موتور سیکلت به یکی از بیمارستان های اردبیل اجرا شد.

وی گفت: بیمار زن 28 ساله ای است که به علت جراحات شدید وارده حاصل از حادثه رانندگی در جاده روستایی نساز به برندق از توابع بخش خورش رستم خلخال از طریق آمبولانس فوریت های پزشکی هشجین به بیمارستان امام خمینی این شهرستان انتقال یافته بود.

او اظهار داشت: پزشکان معالج پس از انجام اقدامات اولیه درمانی وی را برای ادامه درمان به بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب فاطمی اردبیل با استفاده از یک فروند بالگرد اعزامی از مرکز استان به شهر اردبیل منتقل کردند.

شکارچی با اشاره به اهمیت اعزام بیماران بدحال از طریق اورژانس هوایی و با استفاده از بالگرد در نجات جان بیماران افزود: عملیات های قبلی برای اعزام بیماران به بیمارستان های اردبیل و تبریز با موفقیت اجرا شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امراله مهماندوست 0 0

    با یک محاسبه سرانگشتی افراد بی سوادی مانند اینجانب هم مشخص می شود که فاصله بین شهرستان خنج تا شهرستانهای قیر و کارزین و فراشبند و مهر و لامرد و گراش و لار و جهرم (از مسیر راه جدید دیگ اشکن) از هر طرف کمتر حدود ۹۹ کیلومتر است اما شهرستان های لار و جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس قرار گرفته اند متاسفانه کسانی بر استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم شهرستانهای جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرستانهای جهرم و لار بایستی شهرستان خنج را مرکز اورژانس هوایی شهرستانهای جنوبی استان فارس قرار می دادند