| کد خبر: 160616 |

◄ هویت‌بخشی به تشکل‌های بخش خصوصی با ایجاد خانه تشکل‌ها

اتاق تهران به منظور ایجاد ارتباط مؤثر میان تشکل‌ها و هم‌چنین تقویت ارتباط تشکل‌ها با اتاق بازرگانی تهران، اقدام به بازسازی و تجهیز ساختمان خود به‌منظور ایجاد فضایی برای ایجاد اتاق تشکل‌ها کرده است که بر همین اساس 14 اتاق در طبقه دوم این ساختمان به دفاتر تشکل‌ها اختصاص یافته است.

تین نیوز

آیین افتتاح خانه تشکل‌های اتاق بازرگانی با حضور اعضای هیات رئیسه اتاق‌های بازرگانی تهران، ایران و جمعی از دبیران و اعضای هیات رئیسه تشکل‌های بخش خصوصی افتتاح شد.

به گزارش تین‌نیوز، اتاق بازرگانی تهران که از مدت‌ها قبل در حال تجهیز و تکمیل ساختمانی با عنوان «خانه تشکل‌ها» برای استقرار و بهره‌برداری تشکل‌های عضو اتاق بازرگانی بود، در نهایت موفق شد بهره‌برداری از این ساختمان را در حضور نمایندگان بخش خصوصی آغاز کند. در مراسمی که با حضور اعضای هیات رئیسه اتاق تهران، ایران و جمعی از نمایندگان تشکل‌ها برگزار شد، گزارشی از روند تجهیز خانه تشکل‌ها ارائه و بر لزوم انسجام تشکل‌های بخش خصوصی برای بیان نظرات و پیگیری مطالبات‌شان تاکید شد.

در ابتدای این مراسم، سیده فاطمه مقیمی، عضو هیات رییسه اتاق تهران با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی تشکل‌ها در تصمیم‌سازی‌های اقتصادی، از اهتمام اتاق تهران نسبت به هویت‌بخشی، حمایت و توانمندسازی تشکل‌های بخش خصوصی سخن گفت.

مقیمی با ارائه گزارشی به تشریح امکانات خانه تشکل‌ها پرداخت و گفت: اتاق تهران به منظور ایجاد ارتباط مؤثر میان تشکل‌ها و هم‌چنین تقویت ارتباط تشکل‌ها با اتاق بازرگانی تهران، اقدام به بازسازی و تجهیز این ساختمان کرده است. که بر همین اساس 14 اتاق در طبقه دوم این ساختمان به دفاتر تشکل‌ها اختصاص یافته است.

مقیمی تاکید کرد: جانمایی، نصب میز و صندلی، خرید ملزومات اداری و ایجاد 7 سالن کنفرانس برای برگزاری نشست‌های مختلف تشکل‌ها از دیگر اقدامات اتاق تهران برای تجهیز این ساختمان است.

این عضو هیات رییسه اتاق تهران با اشاره به ایجاد چند سالن اجتماعات برای برگزاری همایش‌های عمومی و تخصصی تشکل‌ها گفت: در طبقه چهارم این ساختمان نیز، مرکز داوری اتاق تهران به منظور حل‌وفصل دعاوی و ارائه مشاوره حقوقی به تشکل‌های عضو و فعالان اقتصادی استقرار یافته است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.