| کد خبر: 263953 |

ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در آزادراه کرج قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین کرج تهران حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک، آزادراه ساوه تهران حدفاصل نسیم شهر تا عوارضی اول در برخی از مقاطع و در محور شهریار تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

تین نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در آزادراه کرج   قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین   کرج تهران حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک، آزادراه ساوه تهران حدفاصل نسیم شهر تا عوارضی اول در برخی از مقاطع و در محور شهریار   تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی،امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت ترافیکی جاده ها را توضیح داد و گفت: تردد از محور چالوس و آزادراه تهران   شمال مسیر رفت و برگشت از ساعت ۶ الی ۱۶ ممنوع است.

معصومی افزود: در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

 کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: در آزادراه کرج   قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین   کرج تهران حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک، آزادراه ساوه   تهران حدفاصل نسیم شهر تا عوارضی اول در برخی از مقاطع و در محور شهریار   تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی اظهار کرد: محور مسدود غیرشریانی محور رودبار   کهنوج است.

به گفته معصومی محور چالوس واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۴ آبان ، از ساعت ۶ الی ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل عملیات کارگاه جاده ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.