| کد خبر: 260981 |

جاده سلماس به ارومیه ایمن سازی شد

۲۴.۶ کیلومتر روکش آسفالت راه اصلی و روستایی، یک دستگاه دوربین نظارت تصویری، سیستم روشنایی مسیر سلماس - ارومیه و نصب نیوجرسی بتنی محور سلماس - خوی از جمله پروژه های به بهره برداری رسیده هفته دولت در شهرستان سلماس را شامل می شود.

تین نیوز

با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و کلیه مسئولین ارشد اجرایی سلماس ۱۱ طرح عمرانی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان مجموعا بطول ۲۶/۴ کیلومتر و  با هزینه ای بالغ بر ۶۸۶ میلیارد ریال در دو محل راه توریستی آب درمانی آبگرم و راه روستایی چوپانلو مورد بهره برداری قرار گرفتند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، این پروژه ها شامل ۲۴.۶ کیلومتر روکش آسفالت راه اصلی و روستایی، یک دستگاه دوربین نظارت تصویری، سیستم روشنایی مسیر سلماس - ارومیه و نصب نیوجرسی بتنی محور سلماس - خوی از جمله پروژه های به بهره برداری رسیده هفته دولت در شهرستان سلماس را شامل می شود.

پیمان آرامون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در آئین افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان سلماس گفت: در راستای ایمن سازی محورهای این شهرستان بویژه گردنه قوشچی پکیج ۴۰ میلیارد تومانی پروژه ای تعریف شد و تاکنون روکش  ۷.۵ کیلومتر از این محور در قالب پکیج مربوطه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: در راستای حذف نقاط حادثه خیز در محور ارومیه - سلماس ۱.۵ کیلومتر نیوجرسی نصب و یک کیلومتر دیگر در مرحله بارگیری و نصب بوده که استوانه های پلاستیکی، خط کشی و اورهال روشنایی این گردنه نیز به اتمام رسیده است.

آرامون اضافه کرد: در ماه اخیر تصادف منجر به فوت در این گردنه نداشتیم و تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا با استمرار طرح های ایمنی بصورت امانی، در روزها و ماههای آتی تصادفات رخ به رخ در این محور به صفر برسد.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.