| کد خبر: 265568 |

در ادامه ثبت شناورها ؛

◄ صدور شماره موقت برای شناور‌های شخصی و تفریحی در کیش؛ پایان آذر ماه؛ مهلت ثبت شناورها در سامانه دریابانی

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت : پس از تایید بازرسی‌ های فنی و ایمنی شماره موقت برای شناور‌ها در کیش صادر می‌ شود.

تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت : پس از تایید بازرسی‌ های فنی و ایمنی شماره موقت برای شناور‌ها در کیش صادر می‌ شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "مهدی امامدادی" با اشاره به صدور شماره موقت برای شناور‌های شخصی و تفریحی در جزیره کیش افزود : کار بازرسی از این شناورها از 17 شهریور ماه امسال آغاز شده است،

وی ادامه داد : شناورها از لحاظ فنی، ایمنی، سازه‌ای و موتور بازرسی و در صورت شرایط دریافت فنی و ایمنی مشمول صدور ایمنی و گواهینامه ثبت شناور می‌ شوند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت : مالکان شناور‌های شخصی و تفریحی پس از اتمام مراحل بازرسی فنی و ایمنی باید نسبت به دریافت گواهینامه ایمنی اقدام کنند.

امامدادی یادآور شد : براساس این بازرسی‌های شماره موقت برای آنها صادر و پس از دریافت گواهینامه ایمنی از موسسه رده‌ بندی که در جزیره کیش واقع شده گواهینامه ایمنی برای شناور‌ها صادر می‌ شود. 

وی گفت : مالکان شناور‌ها با مراجعه به درگاه واحد خدمات الکترونیک سازمان بنادر و دریانوردی به نشانی sp.pmo.ir نسبت به درج مشخصات مالکیت براساس گواهینامه ایمنی اقدام کنند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت : صاحبان شناورهای شخصی و تفریحی تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا شناورهای خود را در سامانه دریابانی ثبت کنند. 

امامدادی گفت : شناور‌هایی که در سامانه بنادر و دریانوردی و دریابانی ثبت نکرده‌ اند بدون هویت شناخته خواهند شد و توقیف می‌ شوند.

گفتنی است ؛ درحال حاضر 57 شناور تفریحی و شخصی در جزیره کیش وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.