| کد خبر: 254654 |

رشد 30 درصدی افزایش ظرفیت باراندازهای گراولی بندر امام خمینی (ره)

بهروز آقایی، از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه تعمیرات اساسی باراندازهای گراولی بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

تین نیوز

بهروز آقایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه تعمیرات اساسی باراندازهای گراولی و آسفالتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با هدف تقویت تجارت دریایی با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در این باره توضیح داد: انجام این پروژه از ابعاد فنی برخوردار است که استفاده از بتن الیافی با الیاف ماکروسنتیک و همچنین تثبیت بستر با استفاده از خاک و آهک را شامل می‌شود.

آقایی زمان اتمام این پروژه را اوایل سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و گفت: با بهره‌برداری کامل از پروژه، ضمن افزایش ظرفیت باربری باراندازهای گراولی و آسفالته شاهد بهبود عملکرد و بهره‌وری کمی و کیفی فعالیت‌های تخلیه و بارگیری کالا در این منطقه ویژه اقتصادی بندری خواهیم بود.

آقایی ادامه داد: این پروژه در استفاده حداکثری از فضای موجود در مجتمع بندری امام خمینی(ره) برای رونق تجارت خارجی کشور تأثیر مستقیمی دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اضافه کرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پشتیبانی از تجارت دریامحور از سیاست‌های دولت سیزدهم محسوب می‌شود که این امر در بندر امام خمینی(ره) با جدیت پیگیری می‌شود و پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری مهمی در دست اجرا و یا به بهره برداری رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.