| کد خبر: 240063 |

بهمن ماه از نیمه گذشت؛

◄ بخشنامه مربوط به کارمزد شرکت های حمل و نقل اجرا نشد

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی کامیون‌ داران اصفهان از عدم اجرای بخشنامه ای مرتبط با نحوه دریافت کارمزد شرکت های حمل و نقل خبر داد که قرار بود از اول بهمن ماه اجرایی شود.

تین نیوز

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی کامیون‌ داران اصفهان از عدم اجرای بخشنامه ای مرتبط با نحوه دریافت کارمزد شرکت های حمل و نقل خبر داد که قرار بود از اول بهمن ماه اجرایی شود.

به گزارش تین نیوز، محسن جلالی در پیامی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، خطاب به مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوشت: جناب آقای دکتر دغاغله بخشنامه ای که قرار بود ۱۴۰۰/۱۱/۱ اجرا شود و قول اجرای آن را داده بودید، اجرایی نشد.

وی افزود: تاوان ناهماهنگی های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را به اندازه کافی این صنف پرداخت کرده و دیگر طاقت این قانون شکنی ها را ندارد.

بیشتر بخوانید:

او ادامه داد: ای کاش قبل از اینکه بخشنامه ای صادر شود فکری برای اجرای آن می‌ کردید سپس بخشنامه صادر می شد؛ با این حال ما هنوز منتظر اجرای این بخشنامه هستیم.

به گزارش تین نیوز، اشاره عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کامیون‌ داران اصفهان و حومه به دستور العملی است که در تاریخ 18 دی ماه 1400 از سوی غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، صادر شده است.

بر اساس این دستورالعمل قرار بود از ابتدای بهمن ماه سال جاری همه مراحل صدور بارنامه به صورت سیستمی محاسبه و اعمال شود.

در متن این بخشنامه آمده بود که محاسبه مبلغ کمیسیون دریافتی شرکت های حمل و نقل در سامانه بارنامه برخط اعمال و کنترل خواهد شد به طوری که محاسبه کمیسیون های دریافتی شرکت ها در مرحله اول از ابتدای بهمن ماه امسال طبق توافق صورت گرفته در سامانه بارنامه برخط عملیاتی می شود.

به گزارش تین نیوز، با وجود این که این بخشنامه رضایت خاطر زیادی در بین رانندگان کامیوندار به وجود آورده بود و با استقبال آنان مواجه شده بود، هنوز از اجرای آن خبری نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 1 0

    چرا انجمن ها پیگیر اجرایی شدن سختی کار ودرست شدن هشت سال سنوات72تا80راننده گان نیستند مگر نماینده راننده گان نیستند

  • محمد 0 0

    چراپایانه بارتهران بااین بخش نامه دوباره کرایه راباراننده صافی طی مکنه باربری ۳دونگ راننده هم ۳دونگ