| کد خبر: 233005 |

دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی رتبه برتر فاوای وزارت نفت شد

تین نیوز

دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در نخستین نشست تخصصی مجازی اقدام‌های برجسته فناوری اطلاعات و ارتباطات صنعت نفت، رتبه «برتر» را کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، همسو با اهداف و سیاست‌های کلان دولت در مقوله دولت الکترونیک، ارتقای فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌های کاری مختلف و نیز استفاده از فناوری‌های نو در ایجاد تحولات اساسی در فرآیندهای کاری صنعت نفت و از آنجا که در مجموعه شرکت‌های اصلی و تابع وزارت نفت اقدام‌های مؤثری انجام شده یا در حال انجام است در این مسیر، نخستین نشست تخصصی مجازی اقدام‌های برجسته فناوری اطلاعات و ارتباطات صنعت نفت با هدف ایجاد فضای رقابتی به‌منظور ترغیب کارکنان و مسئولان در این حوزه و ارزیابی پروژه‌های مرتبط فاوا به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

نقش فناوری اطلاعات در روابط عمومی سازمان

اه‌اندازی نسل جدید تابلوهای هوشمند اطلاع‌رسانی اتوبوس

بررسی امکان تسری و بهره‌گیری از مزایای این پروژه‌ها در دیگر بخش‌های صنعت نفت از منظر چابک بودن و مقرون به صرفه بودن از دیگر اهداف‌ برگزاری این نشست بود.

ارائه نتایج و داوری نهایی طرح‌های برتر در نشست‌های ۷۷ و ۷۸ شورای فناوری اطلاعات وزارت نفت انجام شد و دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در میان هفت رتبه برتر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، سامانه صنایع پایین‌دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌منظور الکترونیکی کردن دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی در حوزه تنظیم بازار محصولات پتروشیمی به‌ویژه برای اعلام قیمت، تعیین کف عرضه، نظارت و کنترل بر بازار محصولات راه‌اندازی شده است. راهبردی‌ترین بخش این سامانه، فرآیند پیچیده بررسی و اعلام قیمت محصولات پتروشیمی است.

سیستم مالی شرکت ملی نفت ایران، راه‌اندازی سیستم گذرگاه سرویس‌های سازمانی شرکت ملی گاز ایران، طرح جامع مخابرات شرکت ملی گاز، سامانه ارسال اطلاعات گاز شرکت گاز گیلان، داشبورد مدیریت فرآیندهای شرکت پالایش نفت آبادان و سامانه سامع این شرکت دیگر رتبه‌های برتر بودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری شانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.