| کد خبر: 219000 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل

◄ تخصیص 110 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه اردبیل – سرچم در سالجاری

اردبیل| مدیر کل راه و شهرسازی از اختصاص 110 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه اردبیل – سرچم در سالجاری خبر داد.

تین نیوز

اردبیل|  مدیر کل راه و شهرسازی از اختصاص 110 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه اردبیل – سرچم در سالجاری خبر داد.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: عملیات اجرایی 40 کیلومتر از احداث باند دوم سرچم به اردبیل در هفته آینده آغاز می‌شود که برای احداث باند دوم این پروژه 110 میلیارد تومان اعتبار در سالجاری اختصاص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و همت استاندار اردبیل، نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، ریاست برنامه و بودجه استان اردبیل و اداره کل راه و شهرسازی استان برای تسریع روند عملیات اجرایی احداث باند دوم پروژه محور اردبیل – سرچم مبلغ 110 میلیارد تومان اعتبار از محل پروژه‌های ویژه مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و پیوست بودجه سال 99 از اول سالجاری تا به حال ابلاغ شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: از محل پروژه‌های ویژه سال 99 مبلغ 80 میلیارد تومان اعتبار برای احداث باند دوم محور اردبیل – سرچم از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه 100 درصد به خزانه ابلاغ گردید تا پس از تامین اعتبار و ابلاغ خزانه به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور جهت تسریع در روند عملیات اجرایی به این پروژه تزریق شود.

حیدری افزود: مبلغ 20 میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان اردبیل برای احداث باند دوم محور اردبیل – سرچم تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات پیوست قانون بودجه سال 99 هم مبلغ 10 میلیارد تومان به این پروژه احتصاص یافته که حاصل همکاری‌های جمعی مسئولان است که امیدوارم شاهد تحولات چشمگیری در بحث توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های استان در آینده نزدیک باشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم سرچم به اردبیل به طول 40 کیلومتر خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث باند دوم سرچم به اردبیل به طول40 کیلومتر از محل تقاطع سه راهی سرچم به سمت اردبیل با برآورد اولیه 200 میلیارد تومان اعتبار از محل ماده 56  با حضور مقامات کشوری و استانی هفته آینده آغاز خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.