| کد خبر: 218973 |

استاندار اردبیل خبر داد

◄ کارگاه‌های راهسازی در اردبیل فعال هستند

اردبیل| استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر تمام کارگاه‌های راهسازی در شهرستان‌های استان اردبیل فعال هستند.

تین نیوز

اردبیل| استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر تمام کارگاه‌های راهسازی در شهرستان‌های استان اردبیل فعال هستند.

اکبر بهنامجو در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهسازی شهرستان نمین در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های راهسازی در سراسر استان با جدیت دنبال می‌شود و در حال حاضر در همه شهرستان‌های استان کارگاه‌های راهسازی فعال بوده و چهار خطه کردن جاده‌ها اجرا می‌شود.

وی از در حال اجرا بودن تونل کنار گذر حیران خبر داد و خاطرنشان کرد: در هفته آینده حفاری تونل آغاز می‌شود و براساس تعهد پیمانکار این تونل تا هشت ماه آینده تکمیل می‌شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل به تعریض و دوبانده محور اردبیل – آستارا اشاره و اظهار کرد: در حوزه استحفاظی استان اردبیل 7.3 کیلومتر عملیات اجرایی شروع شده که 5 کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده و مابقی نیز به همراه احداث تونل دوم اردبیل به سمت حیران آغاز شده که تا تیرماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهنامجو گفت: احداث بزرگراه نیر به سراب در حال مناقصه و انتخاب پیمانکار است و در محور اردبیل تا سرچم نیز که به طول 174 کیلومتر است، کار اجرایی با سرعت در حال انجام می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای متعدد معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل تسهیلات و اعتبارات مناسبی برای رونق پروژه‌های راهسازی احتصاص یافته است، تصریح کرد: به رغم محدودیت فصل کاری در اردبیل پیمانکاران پروژه‌های متعدد راهسازی هیچ یک از این کارگاه‌ها را تعطیل نکرده‌اند و با قوت و قدرت مشغول فعالیت هستند.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس از بهره‌برداری از فاز اول این موزه با هزینه کرد ۱۲ میلیارد تومان خبر داد.

بهنامجو افزود: برای اجرای فاز بعدی این موزه نیز ۲۳ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار شده که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه حراست از ارزش‌های دفاع مقدس در قالب این موزه برای انتقال به آیندگان از وظایف ماست، از تجهیز نرم‌افزاری و آثار شهدا توسط سپاه خبر داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.