| کد خبر: 218320 |

عضو کمیسیون عمران مجلس:

◄ دولت طرح‌های ریلی را در اولویت تکمیل و افتتاح قرار دهد

اردبیل| عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در سال پایانی فعالیت خود تکمیل طرح‌های ریلی را در استان‌های کمتر توسعه یافته مورد حمایت جدی قرار دهد.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در سال پایانی فعالیت خود تکمیل طرح های ریلی را در استان های کمتر توسعه یافته مورد حمایت جدی قرار دهد.

صدیف بدری در گفت و گو با تین نیوز، اظهار کرد: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی چندین پروژه راه آهن را در استان های محروم در دستور کار قرار داده تا پایان دولت تدبیر و امید 8 پروژه ریلی اولویت دار نظیر خط ریلی اردبیل – میانه بدون محدودیت اعتبار تکمیل شده و استان اردبیل نیز به شبکه ریلی متصل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس در ردیف بودجه منابع اعتباری مناسبی را برای تکمیل این پروژه های ریلی پیش بینی کرده که ضرورت دارد در تحقق عدالت اجتماعی این پروژه ها در یک سال آینده به مرحله افتتاح برسند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اهمیت توسعه شبکه ریلی را در سهولت جابجایی بار و مسافر یادآور شد و گفت: از آنجائی که راه آهن ایمن ترین مسیر و خطوط ارتباطی است شایسته است طرح های ریلی در کشور سرعت بیشتری گرفته و با سازوکارهای مناسب بهترین بهره برداری از این زیرساخت فراهم آید.

بدری به بازدیدهای مکرر از راه آهن اردبیل – میانه اشاره کرد و افزود: در همه قطعات راه آهن اردبیل – میانه پیمانکاران با جدیت و سختکوشی در حال اجرای پروژه هستند که با قول مساعد رئیس سازمان برنامه و بودجه بدون دغدغه مالی تکمیل راه آهن اردبیل در سال آینده در اولویت قرار گرفته است.

وی کیفیت اجرای پروژه را نیز با توجه به کوهستانی بودن منطقه یادآور شد و بیان کرد: به هیچ وجه کیفیت اجرای پروژه را فدای کمیت و سرعت مقبول نخواهیم کرد و تمام تلاش پیمانکاران بر این است تا راه آهن اردبیل – میانه از لحاظ سازه و زیبایی مسیر به یکی از پروژه های داخل کشور تبدیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.