| کد خبر: 215072 |

◄ خودروها رایگان دوگانه سوز می‌شوند

باقری، سرپرست مدیریت طرح‌های سی‌ان‌جی گفت: مالکان خودرو‌های عمومی با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir می‌توانند نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت برای گازسوز کردن خودرو خود اقدام کنند.

تین نیوز

سرپرست مدیریت طرح‌های سی‌ان‌جی گفت: مالکان خودرو‌های عمومی با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir  می‌توانند نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت برای گازسوز کردن خودرو خود اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز، محمدحسین باقری با اشاره به قردادهای منعقد شده با شش پیمانکار گفت: طبق مصوبات قرار بر این شد که تبدیل خودروها به صورت کارگاهی و همچنین تولید کارخانه ای انجام شود. بر این اساس اگر کارخانه های خودروساز هم تولید کارخانه ای دوگانه سوز داشته باشند هزینه تبدیل آن ها را وزارت نفت پرداخت می کند. بخش کارگاهی نیز درباره خودروهای در حال تردد در سطح شهر است.

وی درباره چگونگی فرآیند دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی گفت: مالکین خودروهای عمومی می توانند با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir  در این سامانه ثبت نام کرده و از طریق سایت به راحتی با وارد کردن شماره تلفن همراه و کد ملی، تاییدیه مالکیت خودروی خود را دریافت کرده، سپس وارد سیستم شده و پلاک خود را ثبت کنند.

براساس گفته های سرپرست مدیریت طرح‌های سی‌ان‌جی پس از دریافت تاییدیه نهایی مالکان با مراجعه به نزدیک ترین کارگاه می‌توانند اقدام به دوگانه سوز کردن خودروی خود کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.