| کد خبر: 209318 |

پیشرفت ۳۰درصدی احداث زیرگذر باکسی در محور اصفهان- شهرضا

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات احداث زیرگذر باکسی محور شریانی اصفهان-شهرضا در باند رفت خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات احداث زیرگذر باکسی محور شریانی اصفهان-شهرضا در باند رفت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فرزاد دادخواه اظهار کرد: محور اصفهان –شهرضا به عنوان محور شریانی شمال- جنوب و یکی از محورهای  پرتردد استان اصفهان به شمار می آید.

وی با بیان اینکه انجام عملیات های راهداری، هدایت ترافیک و ایمن سازی مقاطع پرتصادف در این محورها همواره یکی از دغدغه های ما است، افزود: با استفاده از فرصت ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد در این محور، عملیات اجرایی احداث زیرگذر باکسی شهرضا از هفته گذشته آغاز شد.

دادخواه سرعت پیشرفت فیزیکی این پروژه را مناسب ارزیابی و تصریح کرد: تاکنون ۱۴ عدد از باکس های این محور نصب و عملیات در باند رفت محور اصفهان-شهرضا به پایان رسیده است و تا اواخر هفته جاری ترافیک روی باکس های نصب شده برقرار  می شود.

وی، اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تکمیل این پروژه را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اصفهان هدف از اجرای این پروژه را ارتقای ایمنی تردد در محور شریانی اصفهان-شهرضا و حذف دوربرگردان همسطح محور عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان هفته آینده باکس های زیرگذر این محور به طور کامل نصب شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.