| کد خبر: 167522 |

◄ اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌ها در استان اصفهان

طی یک سال گذشته بیش از 285 کیلومتر عملیات شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی در محورهای اصلی و نقاط پر تصادف استان اصفهان انجام‌شده است.

تین نیوز

طی یک سال گذشته بیش از 285 کیلومتر عملیات شانه‌سازی و اصلاح  شیب شیروانی در محورهای اصلی و نقاط پر تصادف استان اصفهان انجام‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: برای اجرای این عملیات بیش از 14 میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار اختصاص‌یافته است.

وی با اشاره به این که ایجاد فضای مناسب در حاشیه راه‌ها از جمله اقداماتی است که در کاهش تلفات ناشی از خروج خودرو از جاده و جلوگیری واژگونی موثر است، خاطرنشان کرد: اصلاح شیب شیروانی و بخشنده نمودن جاده‌ها به منظور ارتقای سطح ایمنی‌ تردد در محورها و جلوگیری از واژگونی و کاهش آسیب سرنشینان وسایط نقلیه انجام می‌شود.

وی راه، خودرو و عامل انسانی را عوامل تأثیرگذار در بروز حوادث رانندگی ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد با انجام اقدامات ایمن‌سازی زودبازده مانند اصلاح شیب شیروانی راه‌ها، تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان اصفهان کاهش یابد.

شایان ذکر است عامل انسانی، علت اغلب تلفات و تصادفات جاده‌ای در کشور است و خواب‌آلودگی، سرعت غیرمجاز و خروج از جاده از عوامل انسانی است که سهم قابل توجهی در زمینه تصادفات در استان اصفهان دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.