| کد خبر: 201485 |

در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد مطرح شد؛

◄ تدوین طرح جامع، طرح کسب وکار و توسعه ترمینال ها اولویت های مهرآباد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بیان داشت: تهیه طرح جامع مهرآباد، طرح کسب وکار و توسعه ترمینال ها در یک برنامه میان مدت بایستی در دستور کار قرار گیرد.

تین نیوز

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بیان داشت: تهیه طرح جامع مهرآباد، طرح کسب وکار و توسعه ترمینال ها در یک برنامه میان مدت بایستی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد با اشاره به قدمت این فرودگاه گفت: مهرآباد با سابقه 80 سال فعالیت، به عنوان فرودگاه پایتخت تجربه اعزام و پذیرش 17 میلیون و 400 هزار مسافر و بیش از ١٤٠هزار نشست و برخاست پرواز را در یک سال داشته است.

وی با بیان اینکه براساس استانداردهای تعریف شده، این فرودگاه با 70 هزار مترمربع فضای ترمینالی بسته به سطح خدمت رسانی از 9 تا13 میلیون مسافر در سال را می باید اعزام و پذیرش کند این در حالی است که تجربه اعزام و پذیرش بیش از17 میلیون مسافر در سال را داشته است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در ادامه سخنان خود گفت: فرودگاه مهرآباد در بین 53 فرودگاه مالکیتی شرکت، بالاترین آمار عملکرد را داشته به طوریکه بیش از 30 درصد اعزام و پذیرش مسافر متعلق به این فرودگاه است.

امیرمکری اظهار داشت: وجود سازمان ها، ارگان ها و شرکت های مختلف در فضای 1500 هکتاری فرودگاه، باعث شده است تا مدیریت مجموعه بسیار خاص و پیچیده باشد بنابراین لازم است تعامل و هماهنگی در سطح بالایی بین تمامی ارگان ها، سازمان ها و شرکت ها وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته در جهت افزایش ظرفیت فرودگاه تلاش های قابل توجهی از جمله توسعه ترمینال ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تهیه طرح جامع فرودگاه مهرآباد، طرح کسب و کار و پس از آن ساخت ترمینال جدید در یک برنامه میان مدت بایستی در دستور کار قرار گیرد.

امیرمکری عنوان کرد: کمبود فضای ترمینالی و پارک پوزیشن مورد نیاز و لزوم ارتقای تجهیزات هوانوردی ما را ملزم کرده تا برنامه دقیق و مناسبی برای رفع محدودیت ها و ارتقای سیستم ها تهیه و مورد اجرا قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بیش از 80 درصد فعالیت های فرودگاهی و اعزام و پذیرش مسافر در هشت فرودگاه کشور انجام می شود، بیان داشت: توجه به ارتقای سطح خدمات و ارائه سرویس های لازم برای این فرودگاه ها سطح رضایتمندی مسافران را به دنبال دارد بنابراین بایستی در جهت رفع محدودیت ها و ارتقای سیستم ها و تجهیزات ناوبری و ارتباطی و سامانه راداری فرودگاه بین المللی مهرآباد تلاش کنیم.

وی از مدیران فرودگاهی خواست در جهت نظارت بیشتر بر عملکرد دست اندرکاران ارایه خدمات در فرودگاهها با هدف افزایش سطح وکیفیت سرویس ها بیش از گذشته اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: کسب رضایت مسافران بایستی در اولویت کارهای همکاران در فرودگاه های کشور باشد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل، میرسعید صفی نیا مدیرکل سابق فرودگاه بین المللی مهرآباد را یکی از مدیران باسابقه و توانمند در صنعت فرودگاهی معرفی و از مدیرکل جدید خواست تا برای رفع موانع و نیازهای موجود فرودگاه و تکمیل زیرساخت های لازم و مهمتر از همه پیگیری اتمام پروژه های این فرودگاه تلاش کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.