| کد خبر: 270931 |

◄ لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ یکشنبه 26 فروردین ؛ ادامه لغو پروازها تا 6 صبح فردا

بر اساس اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور ابطال پروازهای فرودگاه‌ مهرآباد تا ساعت ۱۲ امروز تمدید شد. طبق آخرین خبرها، پروازها تا 6 صبح فردا هم لغو شد.

تین نیوز

در پی حملات گسترده پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی، پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت 12 ظهر امروز یکشنبه 26 فرودین ماه 1403 لغو شد. بر اساس خبر جدید لغو کلیه پروازها تا 6 صبح فردا دوشنبه تمدید شده است.

اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه ها حاکیست به دنبال تمدید صدور نوتام هوانوردی، پروازهای فرودگاه‌های مهراباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل شد.

چلندری مدیرعامل فرودگاه امام خمینی نیز اعلام کرد طبق اطلاعیه صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، کلیه پروازهای این فرودگاه نیز تا ساعت 6 صبح فردا لغو شده است. رسانه ها از احتمال تمدید لغو پروازها بعد از ساعت اعلام شده نیز خبر داده اند.

مطلب پربازدید امروز را بخوانید:

◄ موشک های کروز ابومهدی به اسرائیل شلیک شد؟ تصاویر

پیش این اعلام شده بود پروازهای فرودگاه مهرآباد تهران از ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد تا 7 و 30 دقیقه صبح امروز لغو شده است که با اطلاعیه جدید روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، این وضعیت تا ساعت 12 امروز تمدید شده است. 

بر این اساس کلیه پروازها و بلیت های صادر شده در این بازه زمانی باطل است.

در این خصوص رضا کارگر مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، اعلام کرد: با توجه به نوتام صادرشده، باطل شدن پروازهای فرودگاه های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه های غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) تمدید شد.

کارگر پیش از این درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، گفته بود در صورت باطل شدن پروازها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می شود اما معمولا سعی می کنند مسافران را با پروازهای فوق العاده جابه جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پروازها مشخص نیست.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.