| کد خبر: 200905 |

◄ امیرمکری: اورژانس هوایی در فرودگاه‌ها استقرار پیدا می‌کنند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: با توجه به همکاری فی مابین دستگاه‌ها و شرکت فرودگاه‌ها استقرار اورژانس هوایی در فرودگاه‌ها با رعایت ضوابط ایمنی برای پروازهای مسافری فراهم شده است.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: با توجه به همکاری فی مابین دستگاه‌ها و شرکت فرودگاه‌ها استقرار اورژانس هوایی در فرودگاه‌ها با رعایت ضوابط ایمنی برای پروازهای مسافری فراهم شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در پایان همایش مدیران ستادی و فرودگاهی ضمن قدردانی از مدیران فرودگاه‌هایی که مسئول اعزام زائران حج تمتع و همچنین زائران اربعین حسینی بودند، بیان کرد: فرودگاه‌ها در کنار وظایف اداری خود، موکب‌هایی را تشکیل دادند که موجب رضایت زائران بوده است.

وی با بیان اینکه همه مدیران فرودگاه‌ها از تخصص لازم برخوردار هستند، افزود: مدیران به عنوان نمایندگان ما در استان‌های مختلف، بایستی طبق چارچوب‌ها و ضوابط تعریف شده شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران حرکت کنند.

وی درباره استقرار بالگردها و اورژانس هوایی در فرودگاه‌ها، اظهار داشت: با توجه به همکاری فی مابین دستگاه‌ها و شرکت فرودگاه‌ها در برخی از مناطق کشور بنا بر ضرورت امکان بالگردهای نظامی، انتظامی و اورژانس هوایی در فرودگاه‌ها با رعایت ضوابط ایمنی برای پروازهای مسافری فراهم شده است.

وی بر اولویت قرار دادن برخی پروژه‌های عمرانی صنعت فرودگاهی اشاره کرد و گفت: ساخت ترمینال‌های جدید تبریز، اصفهان و آبادان، نوسازی ترمینال کرمان، تکمیل ترمینال‌های مشهد و شیراز و باند سوم مشهد در دستور کار قرار دارد و بایستی نسبت به تکمیل آن‌ها پیگیر باشیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کشور تأکید کرد: تکمیل دوربین‌های مدار بسته، دیوارهای حفاظتی، سنسورهای امنیتی و دستگاه‌های کمک بازرسی در دستور کار قرار دارد و مدیران نسبت به این موارد بایستی پیگیری جدی داشته باشند.

گفتنی است؛ در دومین همایش مدیران ستادی و فرودگاهی، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران فرودگاه‌ها عملکرد، برنامه‌ها و اهداف خود را بیان کرده و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها نیز راهکارهای لازم را در جهت بهبود عملکردهای آنان ارائه داد.

بر این اساس عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی نیز از تفویض اختیار به مدیران فرودگاهی در راستای چابک سازی شرکت فرودگاه‌ها خبر داد و بر ضرورت فراهم شدن ابزارهای رقابت در بازارهای هوانوردی تأکید کرد.

عضو هیات مدیره و راهبر امور توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به تشریح برنامه‌ها و اقدامات شرکت در توسعه هوانوردی عمومی پرداخت.

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی دریافت سند مالکیت برای 37 هزار هکتار از اراضی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها را موردتوجه قرار داد.

معاون عملیات هوانوردی بهره‌مندی شرکت فرودگاه‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدات داخلی آنان را در زمینه رادار و تجهیزات کمک ناوبری را از برنامه‌های مهم شرکت خواند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.