| کد خبر: 186738 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران :

◄ حفظ و نگهداری ازحریم راه‌ها خط قرمز راهداری

حفظ و نگهداری ازحریم راهها خط قرمز ماست.

تین نیوز

 اولین جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در سال جدید باحضور مدیر کل ، معاونین و روسای ادارات ستادی و تابعه به منظور برنامه‌ریزی برای سال جاری برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، در این جلسه عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خواستار آمادگی کامل راهداران برای ایمن‌سازی محورهای استان شدو افزود : حفظ و نگهداری از حریم راههای استان خط قرمز ماست . از تلاش‌های تمام روسای ادارات استان در پی اقدامات بهنگام سیل اخیروبارش سنگین برف که در سایه همدلی و هماهنگی و احترام متقابل در ارائه یک کار موفق بوده قدردانم ومنبعد نیز از همه تلاشگران در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انتظار ایجاد چنین فضایی را دارم.

وی در ادامه افزود: ارزیابی و بررسی روند کاری روسای ادارات به منزله ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف می باشد، از روسای ادارات خواستارم تا با بازنگری در مدیریت خود و رفع موانع کاری در به دست آوردن جایگاهی مناسب تلاش کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان مازندران در این نشست خواستار استفاده بهینه از بخش های مختلف برای اجرای عملیات راهداری شد و عنوان نمود:پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها، نصب تابلوهایvslنمایشگر سرعت متغیر بسته به شرایط جاده، نصب دوربین‌های نظارت تصویری، نصب تابلوهای فلورسنتی جهت آشکارسازی نقاط پرحادثه، تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و نگهداری روشنایی محورها، ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، خط کشی و لکه‌گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع‌آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محورها از جمله فعالیت‌های ایمنی است که باید توسط روسای ادارات شدت بیشتری بگیرد.

عباسعلی نجفی اشاره داشت:امید است با جذب اعتبارات و به کارگیری نیروهای متخصص موجود سال بهتری را پیش رو داشته باشیم. در پایان معاونین و روسای ادارات گزارشی از وضعیت جاده ها و پروژه های فعال استان ارائه ونقطه نظرات خود را جهت ایمنی حمل و نقل استان بیان نمودند.

همچنین در این جلسه بر ایمنی و برنامه ریزی جهت پیشبرد اهداف برنامه بودجه استان در سالجاری تاکید شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.