| کد خبر: 184826 |

◄ تلاش فرودگاه بوشهر برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران

مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر با اشاره به آمادگی کامل ارگان های مختلف فرودگاه برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی، دریافت سند مالکیت تمام اراضی فرودگاه در سال 98 را یکی از مهمترین برنامه های امسال عنوان کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر با اشاره به آمادگی کامل ارگان های مختلف فرودگاه برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی، دریافت سند مالکیت تمام اراضی فرودگاه در سال 98 را یکی از مهمترین برنامه های امسال عنوان کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کمال دهقان منشادی در معرفی مهمترین برنامه های اداره کل در سال 98 گفت: در سال جاری ساختمان اداری و سپاه فرودگاه بوشهر را به مساحت 1500 مترمربع توسعه و بهسازی و زیباسازی ترمینال ها را با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال انجام می دهیم. همچنین پروژه زهکشی و فاضلاب را با اعتبار 130 میلیارد ریالی و حصارکشی دیوار فرودگاه گناوه را با اعتبار 30 میلیارد ریال اجرا می کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی اداره کل فرودگاه های استان بوشهر در سال 98 دریافت سند مالکیت تمام اراضی فرودگاه است، افزود: این اداره کل با داشتن 14 مامورسرا، فضای آموزشی کافی و نیز شبیه ساز برج مراقبت دارای ظرفیت توسعه دوره های آموزشی است که در این راستا برای برگزاری هرچه بیشتر دوره های آموزشی صنعت فرودگاهی و هوانوردی در فرودگاه بوشهر تلاش می شود.

دهقان منشادی با اشاره به برگزاری اولین مانور مشترک دریایی هوایی کشور در فرودگاه بوشهر طی سال 96، گفت: سال 98 قرار است مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه بوشهر برگزار شود. همچنین یکی از اولویت های ما اجرای طرح های ارتقای کیفیت خدمت رسانی فرودگاه ها (ASQ) و نیز پیگیری دریافت گواهینامه فرودگاه است.

مدیرکل فرودگاه های بوشهر همچنین با اشاره به آمادگی کامل ارگان های مختلف فرودگاه برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی عنوان کرد: سیستم های کمک ناوبری و تاسیسات و نیز تمام امکانات ترمینالی بررسی شده اند. گلکاری و زیباسازی فرودگاه نیز انجام شده وبا برپایی سفره هفت سین و برگزاری آیین های ملی به استقبال از مسافران می رویم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.