| کد خبر: 184514 |

نظارت بر ارتفاع ساخت‌وسازها در اطراف فرودگاه بوشهر

در جلسه هم‎اندیشی مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با رییس شورای شهر بوشهر، برای نظارت بر ارتفاع مجاز ساخت و سازهای اطراف فرودگاه بوشهر قول مساعد داده شد.

تین نیوز

در جلسه هم‎اندیشی مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با رییس شورای شهر بوشهر، برای نظارت بر ارتفاع مجاز ساخت و سازهای اطراف فرودگاه بوشهر قول مساعد داده شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی اداره کل فرودگاه‎های استان بوشهر، در جریان این دیدار کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‎های استان با تاکید بر عدم رعایت ارتفاع مجاز ساخت و سازهای اطراف فرودگاه و مشکلاتی که این موضوع می‎تواند برای ارائه خدمات به پروازها به وجود آورد، گفت: با توجه به اینکه فرودگاه بوشهر کاربری دو منظوره نظامی و مسافری دارد و از نظر راهبردی از جمله فرودگاه‎های حساس و با اهمیت منطقه به شمار می‎آید حفظ و ارتقای ایمنی پروازهای این فرودگاه همیشه مورد توجه و دقت نظر مسئولان است.

وی در ادامه از رئیس شورای شهر بوشهر خواست که نظارت بر ارتفاع مجاز ساختمان‎های اطراف فرودگاه بیش از پیش و با جدیت توسط شهرداری و سایر ارگان‎های مربوطه مورد نظارت قرار گیرد.

در ادامه ابوذر دهدار، رییس شورای شهر بوشهر، نیز ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این فرودگاه گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت فرودگاه، مجموعه شهرداری و شورای شهر تمام تلاش خود را برای بر طرف کردن موارد مطرح شده خواهد کرد و بنده به سهم خود قول می‎دهم که در خصوص صدور مجوزهای ساخت و ساز و رعایت ارتفاع مجاز ساختمان‎های اطراف فرودگاه نظارت بیش‌تری انجام دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.