| کد خبر: 178911 |

◄ آمادگی فرودگاه مهرآباد برای عملیات زمستانی

آمادگی برای عملیات زمستانی، با مانور برف‌روبی در فرودگاه مهرآباد کلید خورد.

تین نیوز

مانور برف‌روبی در راستای آماده‌سازی تجهیزات فرودگاهی و آمادگی پرسنل برای برف‌روبی ویخ‌زدایی در فرودگاه مهرآباد جهت آمادگی پذیرش پروازها و امکان‌سنجی و ارزیابی تجهیزات زمستانی در فرودگاه مهرآباد انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد: ارزیابی برای مواجه با شرایط خاص جوی، انجام این مانور را به‌منظور هماهنگی ارگان‌ها به‌صورت نمادین با به‌کارگیری همه امکانات موجود و ارائه خدمات بهتر جهت ایمن‌سازی پروازها و جلوگیری از تاخیرات احتمالی به‌منظور پاک‌سازی و یخ‌زدایی از سطوح پروازی به هنگام بارش نزولات جوی با حضور شرکت‌های هندلینگ‌کننده در مسیر کسب آمادگی در شرایط بحرانی لازم شمرد.

مانور برف‌روبی با استفاده از نیروها و تجهیزات ماشین‌آلات و ایمنی زمینی و هماهنگی برج مراقبت و شرکت‌های هندلینگ‌کننده طبق برنامه زمان‌بندی‌شده رأس ساعت مقرر با حضور صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ووفائی مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی و معاونین اداره کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و کلیه دست‌اندرکاران عملیات زمستانی انجام شد.

مانور با تجهیزات کامل 10 دستگاه برف باش، یک دستگاه اوره‌پاش و پنج دستگاه De_icing (یخ‌زدایی هواپیما) و 3 دستگاه خودروی ناظر از ابتدای باند تا انتها و با آرایش مخصوص اجرا شد. مانور برف‌روبی در جهت حفظ آمادگی نیروها و تجهیزات در ابتدای شروع فصل بارش و سرما با تمامی توان انجام و نکات مهم در این عملیات مرور شد.

صفی‌نیا گفت: این مانور تمرینی برای آمادگی بیشتر پرسنل و تجهیزات و هماهنگی و تعامل بین کلیه واحدهای امداد و خدمت رسان در شرایط جوی نامساعد است.

ایشان بر استفاده از امکانات مناسب ایمنی و رعایت قواعد تعیین‌شده استاندارد تاکید نموده و اظهار کرد: با آغاز فصل سرما تدابیر خاص در زمان بارش نزولات اندیشیده شده و این فرودگاه با آمادگی به استقبال فصل زمستان می‌رود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.