| کد خبر: 183847 |

اما سیستم ریلی کشور باید کارائی خود را افزایش دهد و به نسبتی که کارآمدتر می‌گردد، قابلیت دفاع پیدا می‌کند.

تین‌نیوز | 

زیرا من فرابخشی و فرامدی فکر می‌کنم و دفاع از سیستم ریلی مطلقا به سابقه من از راه‌آهن برنمی‌گردد، بلکه ناشی از رویکرد جهانی اقبال به ریل در حمل بار مسافت طولانی و در حمل مسافر است.

اما سیستم ریلی کشور باید کارآیی خود را افزایش دهد و به نسبتی که کارآمدتر می‌گردد، قابلیت دفاع پیدا می‌کند.

ضمنا خصوصی‌سازی در بخش ریلی را من آغاز کردم و همواره مدافع آن بوده‌ام و معتقدم راه‌آهن و حاکمیت باید بستر را برای بخش خصوصی فراهم کند. البته بخش خصوصی هم باید نقش قوی خود را ایفا کند و نظارت حاکمیت را پذیرا باشد و دست در دست هم بخش ریلی را به‌عنوان مکمل بخش جاده‌ای و هم‌زمان با آن، رشد دهند.

*دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌و‌نقل ریلی و خدمات وابسته

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین