| کد خبر: 173615 |

راننده‌های اسنپ در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده‌اند که اپلیکیشن اسنپ با پیام خطای قطع اینترنت عدم توانایی پاسخ به مسافران مواجه است و اگر هم مسافری موفق به ثبت این درخواست بشود از طرف راننده قطع می‌شود و این به‌صورت خودکار صورت می‌گیرد.

تین‌نیوز | 

باشگاه  شهروند خبرنگار:  برخی رانندگان مشغول به کار در اپلیکیشن تاکسی‌یاب اینترنتی «اسنپ» در شبکه‌های اجتماعی از بروز اختلالاتی در سیستم‌های مسیریاب خبر داده و عنوان کرده‌اند که اسنپ مسافر از شب گذشته تا امروز قطع‌شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، طی گزارشی از شبکه‌های مجازی به گفته کاربران اسنپ و برخی رانندگان این اپلیکیشن در شبکه‌های اجتماعی این اختلال از شب گذشته در اسنپ مسافر رخ داده‌است.

راننده‌های اسنپ در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده‌اند که اپلیکیشن اسنپ با پیام خطای قطع اینترنت عدم توانایی پاسخ به مسافران مواجه  است و اگر هم مسافری موفق به ثبت این درخواست بشود از طرف راننده قطع می‌شود و این به‌صورت خودکار صورت می‌گیرد.

بنابراین گزارش، این موضع باعث نگرانی و صدای اعتراض راننده‌های این اپلیکیشن در شبکه‌های اجتماعی شده است.

photo_2018-09-15_17-22-17

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین