| کد خبر: 173502 |

◄ کامیون KX جایگزین محصولات ولوو

کامیون KX به زودی جایگزین محصولات ولوو در طرح نوسازی خواهد شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت سایپادیزل، گفت: تمامی مراحل قانونی و اقدامات لازم به‌منظور ورود کامیون KX‌ در طرح نوسازی ناوگان به‌عمل‌آمده و این محصول باکیفیت، به‌زودی جایگزین محصولات ولوو پیش‌فروش شده در این طرح خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از سایپانیوز، محمدهادی نوری با اعلام خبر فوق افزود: کامیون KX‌ از مشخصات فنی متمایز و مطابق با آخرین فناوری روز دنیا برخوردار است و طبق بازخوردهای اخذشده از مشتریانی که این خودرو را در اختیاردارند، از میزان رضایتمندی بالایی نزد خریداران برخوردار است.

وی تصریح کرد: با عنایت به شرایط کنونی حاکم بر صنعت کشور و عدم امکان عرضه محصولات اروپایی در طرح نوسازی ناوگان، محصول KX تولیدی شرکت سایپادیزل مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان استاندارد، سازمان راهداری، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و سایر نهادهای ذی‌ربط قرار گرفت تا به‌زودی جایگزین کامیون‌های پیش‌فروش شده ولوو در طرح نوسازی ناوگان شود. هم‌چنین، با توجه به این‌که این محصول تمام استانداردهای اروپایی را پاس کرده، تردد آن در جاده‌های اروپایی امکان‌پذیر بوده و خریداران می‌توانند بدون دغدغه در جاده‌های برون‌مرزی و ترانزیتی نیز فعالیت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت سایپادیزل اضافه کرد: در حال حاضر، حدود 30‌درصد از قطعات کامیون KX‌ داخلی سازی شده و براساس منویات مقام معظم رهبری در سال «حمایت از کالای ایرانی»، عمق ساخت داخل این محصول به 40 درصد افزایش خواهد یافت تا ضمن ایجاد اشتغال مولد، تقویت قطعه سازان داخلی و کاهش واردات، از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری شود.

نوری یادآور شد: بیش از یک‌دهه از تولید محصولات دانگ سنگ در ایران می‌گذرد و پیش‌ازاین، کامیون‌های البرز و کاوه از این برند معتبر آسیایی توسط سایپادیزل تولید و روانه بازار شده بود که براساس بازخوردهای دریافتی از مشتریان و میزان استقبال ایشان، تولید این دست از محصولات، همواره با افزایش کمی و کیفی همراه بوده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.