| کد خبر: 210071 |

◄ محدودیت‌های تردد از مرز ترکمنستان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حملونقل بین المللی ایران در بخشنامهای به شرکت های حمل‌ونقل بین المللی اعلام کرد: دولت ترکمنستان ممنوعیت هر گونه عبور و مرور وسایل نقلیه باری و مسافری به آن کشور را تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید نموده است.

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین المللی ایران در بخشنامه‌ای به شرکت های حمل‌ونقل بین المللی اعلام کرد: دولت ترکمنستان ممنوعیت هر گونه عبور و مرور وسایل نقلیه باری و مسافری به آن کشور را تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید نموده است.

به گزارش تین نیوز همزمان با شیوع ویروس کرونا،  مرزهای زمینی با ترکمنستان بسته است در تاریخ 4 اسفند 98 بسته شد. این توقف در تمام حوزه‌های مسافری، ریلی و تجاری است و تنها کامیون‌های ترکمن می توانند به کشور خود بازگردند.

با وجود اینکه تعداد زیادی از مرزهای ایران با کشور های همسایه باز شده است، اما مرز ایران و ترکمنستان بازگشایی نشده است.

فتحعلی سیدزنوزی دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین المللی ایران در بخشنامه‌ای به شرکت های حمل‌ونقل بین المللی اعلام کرد: دولت ترکمنستان ممنوعیت هر گونه عبور و مرور وسایل نقلیه باری و مسافری به آن کشور را تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید نموده است.

در ادامه این بخشنامه آمده است که: مذاکرات سازمان متبوع به منظور گشایش مرزهای جاده ای با کشورهای همسایه، از طریق مجاری دیپلماتیک، سازمان های منطقه ای و بین المللی اکو و ایرو و بررسی و یافتن راهکارهایی برای روانسازی مجدد مسیرهای حمل و نقلی کشورها در دست اقدام است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.