| کد خبر: 209709 |

◄ دو ماه بلاتکلیفی رانندگان و کامیوندارن در مرز میرجاوه

گزارش‌ها حاکی از آن است که بعد از گذشت دو ماه تعداد زیادی از کامیون‌ها در مرز میر جاوه به دلیل اختلافات و همچنین ویروس کرونا گرفتارشده‌اند.

تین نیوز

با گذشت حدود دو ماه از مسدود شدن مرزهای مشترک ایران با کشورهای همسایه، گزارش شده که تعداد زیادی از کامیون‌ها در مرز میر جاوه به دلیل اختلافات نظر صاحبان کالا و همچنین تداوم  محدودیت‌ها، گرفتار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، به دنبال شیوع بیماری کرونا و بسته شدن مرزها، رانندگان فعال در بخش ترانزیت با مشکل جدیدی روبه‌رو شده‌اند که به گفته خودشان عملاً آنان را زمین‌گیر کرده است.

این درحالی‌که است که  تعدادی کامیون در اواخر بهمن و اوایل اسفند از نقاط مختلف کشور برای جابه‌جایی کالا که عمدتاً مواد نفتی و بعضاً کالا تجاری بود به مرز میر جاوه رفته‌اند که در روزهای اول به دلیل اختلافات بین خریدار در پاکستان و فروشنده در ایران و بعد هم به دلیل ویروس کرونا مرز بسته و کامیون‌ها متوقف‌شده است. 

این درحالی‌که است که کاهش قیمت نفت و فرآورده‌های نفتی مزید بر علت شده است که خریدار پاکستانی دیگر انگیزه‌ای برای تحویل کالا نداشته باشد و از طرفی فروشنده ایرانی نیز سفارش خود را به دلیل ضرر و زیان‌های خود ابطال نمی‌کند.

با پیگیری‌های انجام‌شده خبرنگار تین نیوز، مکاتباتی نیز توسط وزیر راه و شهرسازی و همچنین مسئولان سازمان راهداری برای تخلیه و بازگرداندن کامیون‌ها انجام‌شده است اما تاکنون نتیجه نداشته است.

رانندگانی که کامیون‌های آن‌ها در مرز میر جاوه متوقف‌شده است معتقدند که باید فروشنده سفارش خود را ابطال کند تا رانندگان بتوانند از مرز بازگردند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.