| کد خبر: 50379 |

حراست تضمین‌کننده سلامت فرودگاه‌های کشور

تین نیوز | معاون مدیركل دفتر حراست شركت فرودگاه‌های كشور گفت: بالندگی، شکوفایی و پیشرفت شركت فرودگاه‌های كشور ، مستلزم وجود محیطی امن، سالم، منظم و پویا است و حراست با توجه به وظایف و کارکردهای ذاتی خود، نقشی مهم در این زمینه می‌تواند ایفا نماید و بعبارتی دیگر حراست تضمین‌کننده سلامت فرودگاه‌های كشور است.

به گزارش تین نیوزاز روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، مراسم تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید حراست فرودگاه‌های استان یزد با حضور پیشوا معاون مدیركل دفتر حراست شركت فرودگاه‌های كشور، وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان و جمعی از مدیران اجرایی امنیتی، حراستی، نظامی و انتظامی فرودگاه یزد برگزار شد.

در این مراسم حمید نادری به‌عنوان مسئول جدید حراست فرودگاه‌های استان معرفی و از زحمات علیرضا هنرآموز مسئول سابق حراست تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

پیشوا معاون مدیركل دفتر حراست شركت فرودگاه‌های كشور طی سخنانی گفت: واحد حراست یکی از مهمترین واحدهای شركت فرودگاه‌های كشور است و وظیفه تأمین امنیت، پاسداری و مراقبت از سلامت شركت در حوزه‌های مختلف کاری را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی نیز به مقوله امنیت توجه جدی شده و حراست نیز در این راستا از جایگاه والا و ویژه‌یی برخورداراست، گفت: حراست با همکاری و همدلی نیروی انسانی می‌تواند ماموریت خویش را که بر مبنای پیشگیری استوار است به سرانجام رساند.

وی كه در آیین تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید حراست فرودگاه‌ بین‌المللی شهید یزد در جمع مسئولان ارشد امنیتی و حراستی استان و فرودگاه‌های كشور، سخن می‌گفت از سوی ناصر بابانتاج مدیركل دفتر حراست شركت فرودگاه‌های كشور، با معرفی حمید نادری به‌عنوان مسئول جدید از خدمات ارزنده علیرضا هنرآموز مسئول سابق این اداره و نیز زین‌العابدین جعفری‌زاده در زمان تصدی سرپرستی این اداره تقدیر كرد.

معاون مدیركل دفتر حراست شركت فرودگاه‌های كشور در پایان با تقدیر از مدیركل فرودگاه‌های استان بر تعامل همه با ارگان‌ها تاكید کرد.

در ابتدای این مراسم، سعداله وطن‌خواه مدیركل فرودگاه‌های استان یزد ضمن تجلیل از خدمات علیرضا هنرآموز و آرزوی توفیق بیشتر برای حمید نادری بر ادامه همكاری‌ها تاكید كرد و گفت: تعامل و هم‌افزایی با كاركنان و رضایت كامل مخاطب بر اساس اخلاق، شرع مقدس و قانون محوریت كار حراست‌‌ها است.
وطن‌خواه خطاب به مسئول حراست جدید خواهان تلاش مستمر و روز افزون وی در جهت حفظ و ارتقاء شرایط کنونی شد و از سایر عوامل مجموعه نیز خواست همچون گذشته نهایت همکاری و همدلی را با حراست داشته باشند.

در ادامه حكم مسئولیت نادری و تقدیر مدیركل حراست از هنرآموز قرائت و در پایان با اهدای لوح‌های تقدیر و هدایائی از وی تجلیل شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.