| کد خبر: 267327 |

اولین شهر هوشمند در گلستان ایجاد می‌ شود

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و توسعه شهری، طرح مطالعاتی ایجاد شهر جدید اینچه برون به عنوان اولین شهر هوشمند استان مصوب شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و توسعه شهری، طرح مطالعاتی ایجاد شهر جدید اینچه برون به عنوان اولین شهر هوشمند استان مصوب شد.

به گزارش تی نیوز به نقل از بازار، مهدی ملک اظهار کرد: با توجه به وجود اراضی مرغوب کشاورزی در گلستان، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با کمبود زمین روبه رو هستیم که این معضل با توافق با مالکان حقیقی و حقوقی و همچنین ایجاد شهرک ها و شهرهای جدید رفع خواهد شد.

مدیر کل راه و شهر سازی گلستان افزود: در حال حاضر طرح مطالعاتی شهرک مسکونی اینچه برون در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب و به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال شده است.

ملک ادامه داد: با تصویب این طرح ۴۰۰ هکتار زمین با قابلیت ساخت ۳۸ هزار واحد مسکونی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تأمین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه موقعیت مکانی و مطالعات این طرح توسط اداره کل منابع طبیعی انجام و مورد تایید واقع شده، گفت: برنامه ریزی های لازم برای هوشمندسازی شهر جدید اینچه برون انجام شده است.

وی همچنین تصریح کرد: نیاز شهرهای امروز با دهه های گذشته متفاوت بوده و امروزه نیاز شهر هوشمند در استان محسوس است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.