| کد خبر: 264264 |

۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی محور بجنورد - جنگل گلستان اختصاص یافت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۸۵ میلیارد تومان اعتبار به صورت علل الحساب برای بهسازی محور بجنورد - جنگل گلستان اختصاص یافت.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۸۵ میلیارد تومان اعتبار به صورت علل الحساب برای بهسازی محور بجنورد - جنگل گلستان اختصاص یافت.

وعده بازگشایی محور چمن‌ بید-جنگل گلستان تا ۳ هفته آینده

آغاز عملیات احداث جاده موقت در محور سیل زده چمن بید - جنگل گلستان


به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد مشتری در بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از محور دو راهی دشت در خراسان شمالی تا پارک ملی گلستان اظهار کرد: پنج دستگاه بولدوزر، سه دستگاه بیل مکانیکی و سه دستگاه لودر، ۱۵ دستگاه کامیون و دو دستگاه گریدر در حال فعالیت هستند و از ظرفیت دیگر دستگاه های اجرایی برای سرعت بخشیدن به عملیات راهسازی و بازگشایی مسیر استفاده می شود.

 

نامی رئیس سازمان مدیریت بحران نیز گفت: این محور اهمیت زیادی دارد و هزینه لازم از بودجه بحران تامین می شود که هر چه زودتر با استحکام بیشتر احداث شود تا در سیلاب های بعدی دچار آسیب نشود.

وی با تاکید بر این که کشور در آینده با مخاطرات بیشتری مواجه خواهد بود افزود: سیلاب و زلزله، مهمترین مخاطرات هستند و مهمترین راه پیشگیری از مخاطره سیلاب، آبخیزداری است.

حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی هم به تخریب ۳۰۰ تا ۵۰۰ متر از محور چمن بید - جنگل گلستان در اثر وقوع سیلاب اشاره و اظهار کرد: با توجه به نفوذ رطوبت سیل به زیر جاده و لزوم تعمیر اساسی جاده  امیدواریم با تخصیص اعتبار مورد نیاز بتوانیم مسیری ایمن احداث کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.