| کد خبر: 256965 |

محور گنبد به آق قلا در مسیر پیشرفت

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: بهسازی محور گنبد - آق قلا که یکی از محورهای مواصلاتی و با اهمیت استان بوده، که طی دو سال اخیر به نسبت آغاز اجرای پروژه، رشد رو به بالایی داشته است.

تین نیوز

 

مهدی ملک، درباره بهسازی محور گنبد به آق قلا، اظهار کرد: بزرگراه گنبد به آق قلا یکی از مهمترین طرح های حوزه راهسازی شرق استان و گنبد می باشد که شروع مجدد آن باعث کاهش حوادث و تلفات جانی در مسیرهای پر تردد خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ملک افزود: این پروژه  از اواسط دهه ۸۰ آغاز شده و در سنوات گذشته در ۱۰ کیلومتر از این محور بهسازی و ایمن سازی صورت گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در حال حاضر عملیات  اجرایی تکمیل زیرسازی و آسفالت این محور به طول ۱۰ کیلومتر از سمت گنبد و ۱۰ کیلومتر از سمت آق قلا  با پنج پیمانکار بومی گلستان در حال اجرا می باشد.

ملک همچنین گفت: هم اکنون عملیات آسفالت پنج کیلومتر از تعهد سال جاری در حوزه شهرستان گنبد در حال اجراست و به زودی این عملیات تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین شعارهای دولت سیزدهم، توسعه زیرساخت های حمل و نقلی در راستای توسعه محورهای ترانزیتی است، گفت: میزان پیشرفت این پروژه در دولت سیزدهم به نسبت سنوات قبل رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

ملک همچنین تصریح کرد: پس از سفر هیأت دولت به گلستان ، توسعه ی محورهای این استان مورد توجه بیشتری قرارگرفت .

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان اضافه کرد: تصویب ۱۱ پروژه راهسازی در سفر اول ریاست جمهوری به گلستان برای توسعه بخش راه گلستان نشان دهنده جایگاه و اهمیت این بخش در برنامه ریزی توسعه استان می باشد.

وی افزود: ارتقای کیفیت جاده های مواصلاتی استان زیرساخت لازم جهت توسعه و اجرای طرح های سرمایه گذاری را در این منطقه فراهم می کند و این امر اهتمام ما را برای سرعت دهی به ساخت محورهای مواصلاتی استان افزایش می دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.