| کد خبر: 248287 |

شهردار گرگان خبر داد ؛

اجرای طرح های جدید ترافیکی در گرگان

شهرداری گرگان گفت: طرح های ترافیکی جدیدی در شهر گرگان اجرا می شود و همه ساله درصدی از بودجه شهرداری گرگان به مباحث ترافیکی اختصاص می یابد و طی سال های گذشته اقدامات خوب و موثری در این رابطه انجام شده است.

تین نیوز

شهرداری گرگان گفت: طرح های ترافیکی جدیدی در شهر گرگان اجرا می شود و همه ساله درصدی از بودجه شهرداری گرگان به مباحث ترافیکی اختصاص می یابد و طی سال های گذشته اقدامات خوب و موثری در این رابطه انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سید محمد رضا سیدالنگی با اشاره به تدوین طرح جامع ترافیکی شهر گرگان افزود: باتوجه به اینکه تعداد خودروها در شهر گرگان متناسب با همه شهرهای بزرگ افزایش رو به افزونی داشته، نیاز است در مطالعات طرح جامع ترافیکی بروزرسانی صورت بگیرد.

وی در خصوص تعریض خیابان ها بیان کرد: شهرها دارای هویت هستند، بافت تاریخی برای ما یک ظرفیت است و نباید این هویت نادیده گرفته شود. ما می توانیم با رعایت فرهنگ ترافیکی مانند استفاده نکردن از خودروهای تک سرنشین و استفاده از خودروهای حمل و نقل عمومی بسیاری از موضوعات ترافیکی را حل و فصل کنیم.

سیدالنگی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در حال توسعه است، گفت: در سال های گذشته به علت افزایش تورم، شهرداری نتوانست ناوگان حمل و نقل را توسعه دهد اما امسال با کمک شورای شهر تعداد 60 دستگاه اتوبوس که معادل نیمی از ناوگان می شود را اضافه خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: زوج و فرد کردن پلاک ها و یکطرفه کردن خیابان ها در تمام مراکز استان ها جزو طرح های اصلی و اصولی است که ما تاکنون در گرگان آن را اجرا نکرده ایم. باتوجه به حجم بالای خودروهای داخل شهر نیاز داریم در برخی ساعات طرح عبور خودروهای عمومی یا پلاک های زوج و فرد و در نهایت یکطرفه کردن خیابان ها را اجرا کنیم.

شهردار گرگان در پایان گفت: تمام موضوعات ترافیکی با پلیس راهور و شورای ترافیک استان و شهرستان مباحثه می شود و پس از انجام کامل مطالعات کارشناسی به مرحله اجرا می رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.