| کد خبر: 224983 |

منطقه آزاد اینچه برون سیمای گلستان را متحول می‌کند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه رشد و تحول همه جانبه استان اولویت مجمع نمایندگان است، گفت: منطقه آزاد اینچه برون سیمای استان را متحول می‌کند.

تین نیوز

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه رشد و تحول همه جانبه استان اولویت مجمع نمایندگان است، گفت: منطقه آزاد اینچه برون سیمای استان را متحول می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، غلامرضا منتظری صبح سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: رشد و تحول همه جانبه استان در دستور کار مجمع نمایندگان استان قرار گرفته است و در نشست اعضای مجمع با استاندار ۱۰ محور به عنوان محور پیشرفت و تحول استان تعیین شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورها تحول استان تعیین تکلیف پروژه پتروشیمی است، افزود: در ماه‌های گذشته گام‌های موثری در این حوزه برداشته شده و به زودی خبر خوشی برای سهامداران خواهیم داشت.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انسجام مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان گلستان گره‌گشای بسیاری از مشکلات است، ادامه داد: تجربه فعالیت نمایندگان شهید استان نشان داده است که اگر در کنار هم باشیم می‌توانیم گره‌ها و مشکلات بر سر راه توسعه استان را باز کنیم.

وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان در این دوره خود را نسبت به جای جای استان مسئول می‌دانند و تلاش داریم از نگاه جزیره‌ای خودداری کنیم.

منتظری از پیشگامی مجمع نمایندگان استان در ارتباط با مدیران دستگاه های اجرایی خبر داد و تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان تاکنون در ۳۰ سازمان و وزارتخانه برای گره‌گشایی از نیازهای مردم و حل مشکلات استان حضور یافته و رایزنی کرده‌ایم.

وی گفت: سطح انتظار مردم از مجلس بسیار بالا است و مردم توقع دارند که مشکلاتشان توسط مجلس حل شود، مقام معظم رهبری هم مجلس یازدهم را «مجلس امید و انتظار» نامیدند و قطعاً این منویات مقام معظم رهبری در مجلس عملیاتی می‌شود به شرط اینکه با روحیه جهادی همه نمایندگان مجلس فعالیت کنند.

به گفته منتظری اقتصاد و معیشت مردم و فرهنگ دو اولویت اصلی مجلس شورای اسلامی است و تلاش داریم منطقه آزاد اینچه برون را که هم‌اکنون در انتظار صدور مجوز از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام است تعیین تکلیف کنیم چراکه معتقدیم منطقه آزاد سیمای استان را متحول می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.