| کد خبر: 224312 |

تلاش راهداران برای بازگشایی جاده‌های کوهستانی و برفی گلستان ادامه دارد

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت که تلاش راهداران برای بازگشایی جاده توسکستان (گرگان - شاهرود) و خوش ییلاق ( آزادشهر - شاهرود) که پس از بارش سنگین برف ۲ روز گذشته بسته شده بود همچنان ادامه دارد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت که تلاش راهداران برای بازگشایی جاده توسکستان (گرگان - شاهرود) و خوش ییلاق ( آزادشهر - شاهرود) که پس از بارش سنگین برف ۲ روز گذشته بسته شده بود همچنان ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز، غلامرضا بیکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: تیم های راهداری مستقر در این جاده ها با ماشین آلات راهسازی و کامیون ها مشغول برف روبی، نمک و شن پاشی هستند.

وی با اشاره به این که بیشتر جاده های روستایی مناطق کوهستانی گلستان درگیر مشکلات ناشی از بارش شدید برف است، گفت که عملیات بازگشایی این جاده ها پس از بازشدن محورهای اصلی و کوهستانی آغاز خواهد شد.

وی گفت که جاده جنگل گلستان ( گالیکش - بجنورد ) برای آمد و شد خودروها باز است.

بارش برف که از پنجشنبه شب در ارتفاعات گلستان آغاز شده و جمعه شدت گرفت؛ باعث بسته شدن جاده گرگان - شاهرود و سختی تردد در سایر محورهای کوهستانی استان شد.

مطابق گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، اکنون این اداره کل علاوه بر حضور ۳۲ گروه به همراه ۱۴۶ دستگاه خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین، از ۲۰ دستگاه ماشین های راهسازی و کامیون پیمانکاران خصوصی در استان برای بازگشایی محورهای کوهستانی استان استفاده می کند.

استاندار گلستان عصر چهارشنبه گذشته ضمن اعلام آماده‌باش و هشدار به دستگاه‌های اجرایی ستاد مدیریت بحران استان در بسیج امکانات خود؛ از مردم نیز خواست علاوه بر پرهیز از تردد در مناطق کوهستانی و برف‌گیر، صرفه جویی در مصرف گاز را مورد توجه جدی قرار دهند.

هلال احمر گلستان هم اعلام کرد: در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد برفی در آسمان مناطق مختلف به ویژه محورهای کوهستانی استان، تمامی گروه‌های عملیاتی و امدادی مستقر در پایگاه های امداد و نجات به حالت آماده باش کامل درآمدند.

طبق پیش بینی هواشناسی گلستان، فعالیت سامانه سرد و بارشی امروز شنبه به پایان می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.