| کد خبر: 222628 |

فعال بودن ۴۲سامانه هوشمند در راه های گلستان/تردد ۴۶درصد کاهش یافت

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۴۲ سامانه هوشمند کنترل سرعت و ثبت تخلف در طول محورهای اصلی و شریانی گلستان فعال هستند.

تین نیوز

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۴۲ سامانه هوشمند کنترل سرعت و ثبت تخلف در طول محورهای اصلی و شریانی گلستان فعال هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، علی زینلی صبح روز سه شنبه در خصوص سامانه های هوشمند ثبت تخلف در محورهای ارتباطی استان اظهارکرد: همزمان با اعلام مجدد محدودیت های کرونایی و تشدید نظارت بر مدیریت ترافیک راه ها و حمل و نقل مسافری، ۴۲ سامانه هوشمند کنترل سرعت و ثبت تخلفات جاده ای گلستان به حالت آماده باش درآمده تا با کنترل عبور و مرورها و ثبت تخلفات جاده ای از شیوع و گسترش بیماری کرونا در استان جلوگیری به عمل آید.

به گفته وی، براساس گزارش های دریافتی از این سامانه ها از اول آذرماه تا روز دوشنبه ۵۲۵ هزار و ۵۱۶ تردد از کل محورهای استان به ثبت رسیده که نسبت به تغییرات ورودی سال گذشته حدود ۴۶ درصد کاهش را نشان می دهد.

زینلی با بیان اینکه بیشترین ترددها را در این دور روز؛ محور علی آباد به گرگان داشته است، ادامه داد: گزارش آمار این سامانه ها نشان داده که حدود ۹۰ درصد پلاک خودروهای سطح استان طی این دو روز، بومی بوده است.

وی یادآورشد که از زمان اجرای محدودیت ها تاکنون بیش از پنج هزار تماس تلفنی با اداره مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای اداره کل برقرار شده است.

گفتنی است از مجموع پنج هزار کیلومتر انواع راه های ارتباطی گلستان هزار و ۲۶۰ کیلومتر اصلی و ۶۸۰ کیلومتر شریانی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.