| کد خبر: 214249 |

کاهش تصادفات برون شهری گلستان/ناوگان جدید خودرویی رونمایی شد

رئیس پلیس راه گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال میزان تصادفات منجر به فوت در جاده های برون شهری گلستان ۱۰ درصد و تعداد مصدومان هم ۱۸ درصد کاهش یافته است.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال میزان تصادفات منجر به فوت در جاده های برون شهری گلستان ۱۰ درصد و تعداد مصدومان هم ۱۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ علی عبدی، پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی ناوگان خودرویی جهت ارتقاء توان و تحرک در طرح ترافیکی استان، اظهار کرد: در راستای ارتقاء توان و تحرک پلیس راهور و پلیس راه استان، هفت دستگاه خودروی سواری به استان گلستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه از این خودروها جهت انضباط درون شهری و برون شهری و خدمات رسانی به کاربران ترافیکی استفاده می شود، افزود: همچنین مقرر شده بود که تجهیزات الکترونیک و سنسورهایی بر روی لباس افسران پلیس نصب شود تا بتواند در ثبت تخلفات به ما کمک کند که این امر هم اجرایی شد.

طبق گفته وی این دوربین ها به حسن انجام ماموریت کمک کرده و در صورت تخلف رانندگان و یا افسران تصاویر ضبط شده، پایش می شود.

عبدی تصریح کرد: ۲۳ دستگاه دوربین جاده ای هم کار نظارت و رصد را انجام داده تا پایان شهریور ۲۲ دستگاه دوربین دیگر هم اضافه خواهد شد.

رئیس پلیس راه گلستان از طرح تابستانه پلیس از یک تیر الی ۳۱ شهریور خبرداد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده شاهد کاهش آمار تصادفات در جاده های برون شهری هستیم.

عبدی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال میزان تصادفات منجر به فوت در جاده های برون شهری گلستان ۱۰ درصد و تعداد مصدومان هم ۱۸ درصد کاهش یافته است.

طیق گفته وی عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین عامل تصادفات در جاده های برون شهری گلستان بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.