| کد خبر: 202984 |

۱۲ پروژه راه روستایی در گلستان در حال اجراست

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی و هیات همراه از پروژه‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی شهرستان مراوه تپه بازدید کردند.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با حضور فرماندار و مسئولین شهرستانی و هیات همراه از پروژه‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی شهرستان مراوه تپه بازدید کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، محبوبی مدیر این اداره کل بیان داشت: این بازدید با هدف بررسی میزان پیشرفت پروژه های عمرانی در دست اجرای این اداره کل، مشکلات و تنگناها و ارائه راهکار های لازم برای رفع و پیگیری آنها انجام شد.

وی افزود: هم اکنون در راه‌های روستایی شهرستان مراوه تپه  ۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد ریال در حوزه پروژه های ادامه دار استانی، سیل و ملی در حال ساخت است که در سالجاری سرعت بیشتری می گیرد.

محبوبی ادامه داد: از مهمترین مشکلاتی که در راه های استحفاظی این شهرستان به چشم می خورد کم برخورداری از راه های آسفالته روستایی نسبت به متوسط سایر شهرستان های استان است که مقرر شد پیگیری‌هایی در سطح استانی و ملی در این خصوص انجام شود.

گفتنی است: شروع آسفالت محور راه روستایی مراوه تپه – بسطام دره ، ادامه ساخت محور ارتباطی مراوه تپه به خراسان شمالی و محور گلیداغ از جمله پروژه هایی بودند که مورد بازدید و تاکید قرار گرفت.

در این بازدید، ضمیرفرماندار شهرستان مراوه تپه  و مسئولان  محلی و شهرستانی حضور داشتند.

شهرستان مرزی مراوه تپه با ۴۸۱ کیلومتر راه و با افزون بر۶۰ هزارنفر جمعیت در منتهی الیه شرق استان گلستان واقع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.