| کد خبر: 206659 |

محدودیتی برای مسافران اتوبوسی استان‌های آلوده به کهگیلویه و بویراحمد اعلام نشده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون محدودیتی برای مسافران اتوبوسی استان‌های آلوده از جمله تهران، اصفهان و قم از طرف سازمان راهداری برای ما اعلام نشده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون محدودیتی برای مسافران اتوبوسی استان‌های آلوده از جمله تهران، اصفهان و قم از طرف سازمان راهداری برای ما اعلام نشده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، «محمد حسین نصیری راد» افزود: در کنار اعضای کمیته مبارزه با کرونا ویروس جهت مقابله با خطرات ناشی از این ویروس، فضای سیستم اداری، محوطه و راهدارخانه هایی که کارکنان در آن ها مستقرند را ضدعفونی کرده و مسائل ایمنی در مقابل ویروس کرونا را رعایت می کنیم.

وی اظهار کرد: ضمن توصیه هایی که به مدیر عاملین پایانه های سواری، اتوبوسی و باری داشتیم جهت تاکید و آموزش بیشتر جلسه ای را با مرکز شبکه استان، با حضور نمایندگان صنوف برای راهنمایی های بیشتر از طریق دانشگاه علوم پزشکی خواهیم داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد، در پاسخ به این سوال که آیا برای مسافران اتوبوسی استانهای آلوده از جمله تهران، اصفهان و قم محدودیتی در استان اعمال شده است، تصریح کرد: با توجه به توصیه هایی که بعضی افراد در حوزه مسافر دارند اما تاکنون محدودیتی از طرف سازمان راهداری برای ما اعلام نکرده اند.

نصیری راد ادامه داد: با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا ویروس تا پایان این هفته است از اعضای شورای مقابله با این بحران و مسئولین ارشد استانی توقع داریم جهت تامین وسایل و تجهیزات اولیه مقابله با این ویروس کمک بیشتری کنند به دلیل اینکه ارباب رجوع برای انجام کارهای اداری می ترسند که این ترس ناشی از کمبود مواد اولیه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.