| کد خبر: 256282 |

بهره‌ برداری از سامانه جدید هواگو در استان کرمان

مدیرکل هواشناسی استان کرمان گفت: سامانه هواگوی استان کرمان بروزرسانی شد.

تین نیوز

مدیرکل هواشناسی استان کرمان گفت: سامانه هواگوی استان کرمان بروزرسانی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن عراقی زاده مدیرکل هواشناسی استان کرمان با اعلام بهره برداری از سامانه جدید هواگو در استان کرمان گفت: با شماره گیری ۱۳۴ و ارتباط با وب سرویس ارائه خدمات سازمان هواشناسی از طریق تلفن ثابت و همراه، وضعیت فعلی هوا ، پیش بینی وضعیت هوای شهرهای استان، توصیه های هواشناسی کشاورزی و پیش بینی وضعیت هوای استانهای مجاور امکان پذیر می باشد.

عراقی زاده تاکید کرد عموم هموطنان از جمله مسافران، رانندگان داخل و خارج استانی، کشاورزان و باغداران، دامداران و ... از جمله کاربران سامانه هواگو می باشند.

وی قابلیت اعلام وضعیت جوی به صورت شبانه روزی، پیش بینی وضعیت هوا در روزهای آتی، توصیه های هواشناسی کشاورزی، اعلام اطلاعیه و اخطارهای هواشناسی جاده ای، اعلام هشدارهای زرد و قرمز در مواقع ضروری را از جمله امکانات این سامانه برشمرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمان توضیح داد: سامانه تلفن گویا ۱۳۴ (هواگو) (Dial a Weather Service)  یک سیستم هشدار و پیش بینی دقیق آب و هوایی است که برای تسهیل دسترسی افراد به داده های هواشناسی جهت برنامه ریزی امور زندگی به ویژه مسافرت و پیش بینی موقعیت های خطرناک و استراتژیک برای مدیران و صاحبان مشاغل کاربرد دارد .

عراقی زاده قابلیت پشتیبانی از خطوط سیپ ترانک و قابلیت پشتیبانی از ۳۰ کاربر همزمان را از ویژگیهای فنی این سامانه برشمرد و گفت: از جمله معایب سیستم هوا گوی قدیم، عدم پشتیبانی فنی، عدم وجود قطعات یدک (کارت تلفن و ...)، پشتیبانی فقط چهار کاربر بصورت همزمان، مشغول بودن خط در مواقع بحرانی، استفاده از خطوط آنالوگ تلفن و نصب روی ویندوز xp بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.