| کد خبر: 250201 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اعلام کرد؛

ناوگان جاده ای استان کرمان نیازمند نوسازی

عمر ناوگان حمل و نقل مسافر کرمان کم کم افزایش می یابد و باید فکری اساسی برای آن بشود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به این مطلب که عمر ناوگان حمل و نقل مسافر کرمان کم کم افزایش می یابد و باید فکری اساسی برای آن بشود، گفت: امسال وام های تبصره ۱۸ به رانندگان پرداخت شد که برای تعمیر و نگهداری ناوگان جاده ای بود و این ناوگان همچنان نیازمند نوسازی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احسان عراقی زاده مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: هنوز وضعیت ناوگان حمل و نقل استان کرمان قابل تامل است اما بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل کشور زمینی انجام می شود لذا باید فکری برای این حوزه بشود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل مسافر کشور از طریق حمل و نقل جاده ای انجام می شود و برای نوسازی این ناوگان باید اقدامات لازم صورت بگیرد. سن ناوگان حمل و نقل استان کرمان کم کم رو به افزایش است و باید این معضل برطرف شود.

عراقی زاده از وجود ۱۸ هزار راننده بخش کالا و ۵ هزار راننده حمل و نقل مسافر در استان کرمان خبر داد و در ادامه اظهار کرد: سالیانه حدود ۴ هزار راننده را آموزش می دهیم همچنین آموزش های پنجگانه بیشتر در روستاها انجام می شود و مدارس حاشیه راه ها نیز آموزش های ترافیکی داده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در ادامه تشریح اقدامات این اداره کل به رتبه های کشوری کسب شده در این حوزه پرداخت و یادآور شد: امسال رتبه سوم حمل بار را استان کرمان کسب کرده و با توجه به حمل و نقل بیش از ۷ میلیون مسافر رتبه پنجم کشوری را در این زمینه کسب کردیم و باید مدنظر داشت که ۱۳ درصد سفرها افزایش پیدا کرده است.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    نه‌ببا‌حالا‌یاد‌افتادی‌...‌گچ‌سیمان‌که‌هست‌...ملت‌درست‌میکنن