| کد خبر: 223677 |

۸۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به حمل و نقل کرمان پرداخت شد

رییس هماهنگی حمل و نقل اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: شرکت‌های حمل و نقل آسیب دیده از کرونا ۸۷ میلیارد تومان تسهیلات تا ۲۲ آذرماه امسال دریافت کردند.

تین نیوز

رییس هماهنگی حمل و نقل اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: شرکت‌های حمل و نقل آسیب دیده از کرونا ۸۷ میلیارد تومان تسهیلات تا ۲۲ آذرماه امسال دریافت کردند.

به گزارش تین نیوز، فرامرز برهانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از پرداخت ۶۶ درصدی تسهیلات به شرکت های حمل و نقل آسیب دیده از کرونا تا روز ۲۲ آذرماه امسال خبرداد و افزود: مجموع حمایت و پرداخت تسهیلات نقدی به این بخش بیش از ۸۷ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه این شرکت ها شامل شرکت‌های حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای هستند اظهار داشت: از میزان تسهیلات پرداختی به این شرکت ها، ۲۸۸ میلیون تومان مربوط به شیوه های سفر هوایی، ۴۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مربوط به بخش ریلی و ۴۱ میلیارد تومان مربوط به شیوهای سفر جاده ای (تاکسی های شهری، ترمینال های مسافربری و رانندگان اتوبوسی برون شهری) است.

رییس هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی کرمان با اشاره به اینکه متوسط پرداخت کشوری ۵۵ درصد است ادامه داد: کرمان پس از استان های تهران و فارس از نظر تعداد ثبت نام متقاضیان و مبلغ تسهیلات پرداختی در سطح کشور، بیشترین تسهیلات نقدی به حمل و نقل را پرداخت کرده است.

رزمایش مشترک طرح زمستانه دستگاه های مرتبط با امداد و نجات جاده ای استان کرمان نیز باحضور نیروی انتظامی ، راهداری و حمل وتفل جاده ای استان، اورژانس و هلال احمر ، مدیران ارشد این استان و فرماندهان انتظامی، روز یکشنبه هفته جاری در محدوده راهدارخانه گدارخانه سرخ در منطقه کوهستانی محور کرمان - سیرجان برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.