| کد خبر: 209333 |

آغاز فعالیت مجدد پایانه مسافربری شهرستان رفسنجان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان از فعالیت و سرویس‌دهی پایانه مسافربری رفسنجان از امروز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان از فعالیت و سرویس‌دهی پایانه مسافربری رفسنجان از امروز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا سلمانی عصر روز ۲۵ فروردین ماه در جمع خبرنگاران اتخاذ این تصمیم را طبق نظر ستادملی مقابله با بیماری کرونا دانست و اظهار کرد: این تصمیم بر مبنای نشست ستادملی مقابله با کرونا و همچنین بر اساس میزان تقاضای شهروندان در نظر گرفته شده است که در چارچوب طرح فاصله گذاری اجتماعی و با رعایت کامل پروتکل و موازین بهداشتی این سرویس‌دهی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: اتوبوس ها باید به ازای هرجفت صندلی یک مسافر سوارکنند و رانندگان نیز ملزم به استفاده از ماسک و دستکش و همچنین استفاده از مواد ضدعفونی کننده در ورودی اتوبوس‌ها می باشند.

سلمانی افزود: از شهروندان تقاضا می شود با رعایت کامل الزامات بهداشتی نظیر حفظ فاصله لازم و استفاده از ماسک و دستکش، شرایط ایمن‌تر برای حضور خود و سایر شهروندان فراهم کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان همچنین از فعالیت تاکسی‌ها مطابق روزهای گذشته و البته با رعایت محدودیت سوار کردن مسافر خبر داد و گفت: فرآیند ضدعفونی کردن تاکسی‌ها روزانه صورت می‌گیرد و همچنین رانندگان علاوه براستفاده از محلول ضدعفونی مسلتزم استفاده از تجهیزات بهداشتی انفرادی به طور مستمر می باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.