| کد خبر: 193785 |

◄ حذف ۸ نقطه حادثه خیز و مرگ بار در محورهای مواصلاتی بافت

دادستان بافت از حذف ۸ نقطه حادثه خیز و مرگ بار در محورهای مواصلاتی بافت خبر داد.

تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از حذف و ترمیم هشت نقطه مرگ بار و حادثه خیز در محورهای مواصلاتی این شهرستان پس از ورود مدعی العموم و با همکاری دستگاه های ذی ربط شهرستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، خدابخش روح الامینی در این رابطه اظهار داشت: پس از کسب گزارش های متعدد مردمی و پلیس مبنی بر حادثه خیز بودن برخی محورهای جاده ای واقع در این حوزه قضائی بلافاصله بازدید دادستانی از محورهای مواصلاتی برون شهری و روستایی شهرستان با حضور مسئولان دستگاه های ذی ربط در بهمن ماه سال ۹۷ انجام شد.

وی اعلام کرد: پس از بازدید میدانی از تمامی این محورها، مقرر شد با توجه به آمار بالای تصادفات جاده ای اصلاحات لازم در اسرع وقت انجام شود.

روح الامینی اهم اقدامات انجام شده را تعریض پل تقاطع زیارت سید علی موسی واقع در کیلومتر ۲۶ محور بافت- ارزوئیه به عرض شش متر، تعریض و اصلاح قوس کیلومتر ۲۴ محور بافت – سیرجان، اصلاح قوس و ترانشه ورودی شهر بزنجان (که ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد)، نصب سرعت گاه در تمامی تقاطع های اصلی و فرعی، شانه سازی محور دشتاب به منطقه گردشگری خبر به طول ۲۷ کیلومتر، اصلاح قوس کیلومتر+ ۱۵ محور بافت به ارزوئیه (پیچ داورپناه) و روکش محورهای روستایی بنگان به طول شش کیلومتر و ترمیم مسیر جاده روستایی شصت فیچ به طول هفت کیلومتر اعلام کرد.

روح الامینی افزود: حفظ جان شهروندان و مسافران باید یکی از اولویت های اصلی مسئولان و مقامات مربوطه باشد، آنچنان که شرع مقدس اسلام برای جان مردم اهمیت بسزایی قائل شده است.

دادستان بافت آمار بالای کشته شدگان و مجروحان حوادث رانندگی در کشور را در شأن نظام جمهوری اسلامی ندانست و خواستار اخذ نظر کارشناسان مربوطه و تصویب قوانین به روز و کارآمد برای حل این مشکل شد.

وی همچنین تصویب قانون بیمه ثالث در سال ۱۳۹۵را یکی از کارهای مهم قوه مقننه برای کاهش درد و رنج و آسیب دیدگان حوادث رانندگی برشمرد و بیان داشت: چنین اقداماتی شایسته تقدیر است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.